online actualiseren

Voormalige gebruiker schreef op 27.10.2011 om 08:02 uur

Ik werk met VDL MX premium tot volle tevredenheid. Nu wil ik het programma actualiseren maar krijg de melding

( Unable to redirect path) en ( kan geen verbinding maken met de server. Controleer a.u.b. uw internetverbinding)

Met mijn internetverbinding is niets mis mee. Ik wil de laatste patches downloaden!

 

 

Reacties

magixagent schreef op 27.10.2011 om 12:45 uur

Uw anti virus zal vermoedelijk te zwaar zijn afgesteld, schakel deze uit haal de laatste patch binnen, zet anti virus weer aan,

En u kan verder gaan met Uw hobby

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2011 om 11:49 uur

Dank voor het antwoord, maar dat werkt dus niet!  VDL 17 stond op dezelfde PC en daar werkte het wel. Rara hoe kan dit?

lucky_me schreef op 29.10.2011 om 18:09 uur

Waarschijnlijk heb je een firewall. Die kan internet verkeer blokkeren. Wanneer je weet waar te kijken zou je in dit geval zien dat magix geblokkeerd is. op dezelfde plaats kan je dit veranderen in toelaten. Dit is de veilige manier van werken. De iets minder veilige manier is gewoon de firewall uitschakelen tijdens het updaten. Bestanden van Magix beschouw ik echter als veilig, dergelijke bedrijven kunnen het zich niet permitteren files te verdelen die kwaad berokkenen aan de pc van de klanten.

ps; het is niet omdat vdl17 verbinding kreeg dat mx dat automatisch ook krijgt. Bij mij kreeg ik een vraag van de firewall dat mijn programma gewijzigd is en of ik nog toegang wou verstrekken. Had ik dan "nee" geantwoord, dan was me de toegang ook ontzegd geweest

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2011 om 19:09 uur

Beste lucky me,

Het is eindelijk gelukt, hoe? Met VDL 17 had ik AVG free en laatst ben ik overgestapt naar de betaalde (lees uitgebreidere versie)  en dat was dus wat er aan scheelde. Deze versie doet het wat beter! Bedankt voor het meedenken.

Groet Cheeta