Onjuiste takes

Dawnley schreef op 26.03.2024 om 20:49 uur

Beste supporters,

Gisteren heb ik Video deluxe 2024 premium aangeschaft speciaal voor op mijn laptop, zodat ik overal een beetje kan monteren. Alles werkt prima, alleen heb ik een vreemd probleempje met het opslaan van takes.

Telkens als ik van een fragment een take heb gemaakt, is de take van een heel ander moment uit de film. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet aan uit waaraan het ligt. Met de vorige video deluxe versies ben ik dit probleem nooit tegengekomen.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Mvg😅

 

Reacties

Bol schreef op 26.03.2024 om 23:15 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

....Telkens als ik van een fragment een take heb gemaakt, is de take van een heel ander moment uit de film....

Ik kan uw take probleem (nog) niet reproduceren. Is dit de manier hoe u een take maakt?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 27.03.2024 om 11:13 uur

@Bol

Hoi Rob,

Ja ik knip het fragment (zoals op uw foto) en selecteer het (geel/oranje) en sla het op als Take. Maar ipv het gewenste fragment, is de take dan van een heel ander moment uit de film. Eerst dacht ik, dat het gewenste fragment misschien te kort was en maakte het langer, maar ook dat hielp niet. Nooit eerder ben ik tegen dit probleempje aangelopen. Misschien ligt het aan iets in de programmainstellingen?

Ik zal er anders later vandaag een opname van maken, zodat je mee kunt kijken.

Dank u wel, mvg Diana

 

 

 

Bol schreef op 27.03.2024 om 11:42 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Wat u mijn foto noemt, is geen foto maar een filmpje. Klik hierop en speelt het eens af.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 27.03.2024 om 12:35 uur

@Bol

Hoi Rob,

Ik dacht dat het een foto was😄 Inmiddels heb ik het afgespeeld en zie geen andere handelingen dan die ik ook doe. Straks maak ik ook even een opname, dan kan ik het laten zien.

groetjes, Diana

Dawnley schreef op 27.03.2024 om 14:29 uur

@Bol

Beste Rob,

Zo juist heb ik vdl premium 2024 opnieuw geïnstalleerd en nu gaat het helemaal goed. Als het probleem zich weer gaat voordoen, maak ik er meteen een schermopname van. In ieder geval kan ik nu vooruit😄

Mijn dank voor het meedenken, veel liefs en groetjes🌹

Bol schreef op 27.03.2024 om 16:41 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt 👍voor de terugkoppeling.

Bij een volgende zou u eerst kunnen proberen om Video Deluxe op de standaardwaarden terug te zetten. Dit doet u zo. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

 

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 27.03.2024, 16:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 27.03.2024 om 20:13 uur

@Bol 

Ook dat had ik al gedaan, want deze les heb ik in het verleden al vaak toegepast😀Na de installatie gaat het nu goed. Mijn project heb nu kunnen afmaken. Nogmaals mijn dank, heel veel liefs😘

Bol schreef op 27.03.2024 om 21:09 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Fijn om te lezen, dat u uw project na de herinstalleren van Video Deluxe hebt kunnen afmaken.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-