onjuiste keuze DVD menu

Kees-Haremaker schreef op 11.02.2016 om 15:29 uur

Hallo,

Ik heb een montage gemaakt van een a Capella koor van 4 personen die 8 Liederen hebben gezongen dus ik heb 8 filmpjes.
Nu ga ik in Magix 2016 een DVD aanmaken van die 8 filmpjes.

Dat gaat goed, maar nu kom het in het menu staan dus 8 windowtjes met de juiste titel en ook het juiste bestand er aangehangen, dit probeer ik in het preview gedeelte, tot zover ook goed maar nu ga ik verder naar het brandproces en dan krijg ik in de bovenrand een mededeling dat er een mov bestand nog mee moet doen, en ik krijg dat niet weg als ik nu toch het brandproces doorzet dan is het uiteindelijke resultaat dat in het menu het 6e menuknopje toch een verkeerd bestand afspeeld.

Wie o wie heeft dit ook al eens meegemaakt?

Alvast bedankt voor het antwoord

Gr Kees 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 10:27 uur

Hallo Kees,

Het is niet makkelijk, om hier een goed antwoord op te geven. Allereerst heb ik één vraag, hebt u de 8 filmpjes achterelkaar op de tijdlijn staan of heeft u 8 verschillende films gemaakt, zoals op de afbeelding.

Kilk op bewerken en kijk of dit allemaal goed staat

Succes,

Rob

Kees-Haremaker schreef op 12.02.2016 om 11:49 uur

Hallo Rob,

Ik heb de opname's gemaakt met drie camera's en die beelden heb ik eerst in een enkele tijdlijn gezet, daarna per lied daar waar de dirigente aangaf bij die tijd die sporen geknipt en neer gezet in een nieuwe film (tabblad)

bij het indelen van een dvd gaat alles goed tot en met de preview,  Ik heb onderstaand sjabloon gebruikt.

Daarna bij het starten van het brandproces krijg ik een melding van dat er een mov bestand nog moet worden gekoppeld.

Gr Kees

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 12:29 uur

Hallo Kees,

Heb de  je, nadat je de films gekopieerd heeft naar afzonderlijke filmtabblads, het eerste tabblad verwijderd?

Groet,

Rob

Kees-Haremaker schreef op 12.02.2016 om 12:32 uur

Hallo Rob,

Nee die had ik niet verwijderd, ik head wel een vermoeden dat het probleem daar zou zitten.

Gr Kees

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 12:44 uur

​Hallo Kees,

Ik hoor wel of je probleem is opgelost.

Succes met het branden.

Rob

PS. heb je het jogwheel nog zichtbaar kunnen maken?

Kees-Haremaker schreef op 12.02.2016 om 17:46 uur

Hallo Rob bedankt voor je reactie.

Ik heb het jogwheel niet kunnen vinden ik heb alles geprobeerd maar het lukte niet ook  heb ik het programma opnieuw gedownload en geinstalleerd maar ook dat hielp niet.

Ik heb alle instellingstabbladen langs gelopen maar niet iets kunnen vinden over de instelling van het jogwheel

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 17:52 uur

Hallo Kees,

Heb je voor uitleg ook hier gekeken: http://www.magix.info/nl/jogwheel-en-shuttle-in-video-de-luxe-2016-plus.knowledge.1154564.html

Groet,

Rob