Steeds loopt de map C:\Users\hajde\OneDrive\Documenten\MAGIX\Video deluxe Premium\ShopManager_Videodeluxe26_premium\FileCache vol met afbeeldingen. kleine bestandjes naar duizenden. Hoe voorkom ik dat. BVD.
Dank voor je reactie. In optie 1 blijven ze op onedrive. In optie 2 zet je de synchronisatie van alle documenten uit waarin zich de gewraakte submap zich bevindt. Dan kun je die specifieke map verwijderen maar andere mappen in documenten moeten juist wel door synchroniseren. Probleem met die afbeeldingen is dat als je op je tablet of telefoon onedrive opent je op de button foto's drukt je eeuwenlang eerst door die afbeeldingen van magix moet scrollen. Dus op m'n c-schijf oké maar onedrive niet. In MVDLP 2020 nog niets kunnen vinden om dat uit te zetten. De cachemap zeg maar van die shopmanager.
In VDL 2020 kunt u dit niet uitzetten. Deze cachemap (shopmanager) zijn pictogrammen, die door VDL 2020 gebruikt worden in Sjablonen, Audio en Store. Als u niet wilt dat, (C:\Users\hajde\OneDrive\Documenten\MAGIX\Video deluxe Premium\ShopManager_Videodeluxe26_premium\FileCache) gesynchroniseerd moet worden met Microsoft OneDrive, dan moet u deze map daarin uitzetten.
Dag Rob, (nu wel de goede naam) het probleem is dat je een individuele map van je harde schijf C als dat een sub (of sub sub) map van documenten is, je op individueel niveau geen uitsluitingen kunt maken van synchronisatie naar OneDrive. Je kunt wel de hele map documenten uitsluiten. Omgekeerd kan wel. Dat je een map op Onedrive niet laat synchroniseren naar je pc. Ik vrees dat ik er mee moet leven. Zo nu en dan de map op OneDrive maar eens leeg kieperen denk ik. Of misschien MAGIX verwijzen naar andere mappen. Nadeel daarvan is dat er geen automatische synchronisatie meer plaatsvindt van je bewerkingen en dergelijke. Of zie je nog andere oplossingen? Groet, Henk