Hallo,
Ik ben bezig met een videoproject waarin foto's en stukjes film worden verwerkt. Nu valt het mij op dat als ik een handeling ongedaan wil maken, het lang duurt voordat dat gebeurt is. Bijvoordbeeld: ik heb een stukje film/foto verwijderd maar dat wil ik ongedaan maken en dan duurt het echt wel 8 seconden of langer voordat dat stukje film weer terug geplaatst is. Ik werk met VDL 2017 premium (zoveel mogelijk geüpdate en geactualiseerd maar ik heb geen updategarantie meer), ik heb een i7 processor en 16 GB RAM. Ook heb ik net een Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G videokaart in mijn pc gezet, dus volgens mij kan het nu niet aan mijn pc liggen dat hij het programma niet trekt. Ook gebruik ik maar weinig effecten in mijn project (ik heb hooguit 4 sporen in gebruik) maar de effecten die ik gebruik gaan niet echt soepel. Bijvoorbeeld inzoomen gaat erg stoterig. Ook niet als ik het een paar keer achter elkaar laat afspelen. Is er dan toch iets mis met mijn pc of ligt het aan het programma?
Iemand enig idee hoe ik het ongedaan maken kan versnellen en de effecten soepeler kan laten lopen? Want dit werkt echt heel irritant.
Groet,
Jetteke