Ondanks update nog geen geluid in Video de luxe 2014

Aletta schreef op 12.08.2018 om 21:30 uur

Werk in de laatste versie van Windows 10 home

Sinds de laatste update van W10 naar versie1803 heb ik geen audio geluid meer in video de luxe 2014

Via Online actualiseren de patch opgehaald die medio mei 2018 is uitgekomen, maar deze mocht niet werken!!
Graag een advies!!

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2018 om 22:20 uur

@Aletta

Aletta.

Een advies dat ik U kan geven weer terug naar Windows 10 (1709.).

Of er over nadenken de nieuwste versie van MAGIX vdl 2019(komt binnen kort uit)te kopen.

Mvg

Michael

Aletta schreef op 12.08.2018 om 22:54 uur

Begrijp ik dat hier geen oplossing voor is? De patch kon ik wel downloaden maar klopt het dat deze niet werkt in Video de Luxe 2014??

Bol schreef op 12.08.2018 om 22:59 uur

Hallo Aletta,

1. Welke patch bedoel je?
  2. Welke Versie VDL 2014 heb je? (Standaad, plus of premium)

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.08.2018 om 23:09 uur

@Aletta

Ik heb U 2 oplossingen gegeven.

In mei 2018 is geen Patch(download update )voor MAGIX vdl 2014 uitgegeven.

Mvg

Michael

Bol schreef op 12.08.2018 om 23:11 uur

Hallo Aletta,

Misschien is dit de oplossing zie: https://www.magix.info/nl/forum/geen-geluid-mpg-bestanden-na-windows-update-mei-2018--1206847/#ca1394637 (lees voor VDL 2014)

zie ook: https://support2.magix.com/customer/nl/faq/geen-audio-bij-import-van-bepaalde-video-bestanden-sinds-laatste-windows-10-update-naar-versie

Even voor de goede orde, voor VDL 2014 is na 2015 / 2016 geen updates meer uitgebracht.

Succes,

Rob

PS. natuurlijk kunt terug gaan Windows 10 versie 1709. Ook kunt u de nieuwste versie VDL 2019 aanschaffen. Bij aanschaf van de nieuwste versie let dan wel op of u PC daarvoor snel genoeg is.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.08.2018, 23:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Aletta schreef op 12.08.2018 om 23:26 uur

Bezit de versie van Video de luxe 2014 versie: 13.0.5.5 en zoals op de doos staat geschikt voor 32 en 64 BITS systemen!!!!!!!!

Via hulp/help online actualiseren kunt U deze patch downloaden staat op Magix.info wat ik heb gedaan

De link die is aangedragen ga ik morgen eens bekijken. Terug naar een eerdere versie van W10 is voor mij geen optie!!!

Bol schreef op 12.08.2018 om 23:43 uur

Hallo Aletta,

Dat kan kloppen, dat je via hulp / help online actualiseren een patch / update kan downloaden. Maar zoals ik al eerder schreef, dat er na 2015 / 2016 geen update / patch voor VDL 2014 meer zijn uitgebracht.

Ik heb VDL 2014 plus / premium voor even in een veilige omgeving geïnstalleerd. Zoals ik al verwachte, werk bij mij het geluid wel.

Let wel op!! De aangereikte links werken alleen onder VDL 2014 PLUS / Premium

Succes,

Rob

aanvulling 13-08-2018 om 10:30uur

Hier kan je zien welke VDL 2014 pakket je hebt. Als er niets vermeld staat heeft u de standaardversie, anders Plus of Premium

Hier een filmpje hoe je het doet.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2018, 10:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Aletta schreef op 13.08.2018 om 14:29 uur

Dag Rob,

Alles geprobeerd maar bij een MTS file wordt het geluid niet afgespeeld. Wel bij een mp4 file
Bezit de video luxe standaard versie!! Dus...……..
Vanmorgen klantenservice gebeld en gesproken met Kristina. Zij gaf me een link door van handbrake.fr om de file te converteren naar een mpeg4 en vandaar uit te openen in video de luxe maar ook dat werkt niet.

Wel een ander bestand wat ik nog had in mp4 wordt wel goed afgespeeld met de originele sound
kristina vertelde dat het me verder niet zal lukken of...……………..???????

Vreemde was dat ik in de upload kon lezen dat ook de problemen met audio werden opgelost, bij de upload had het programma toch worden herkent welke ik heb dus video de luxe standaard??

Bol schreef op 13.08.2018 om 14:54 uur

Hallo Aletta,

Kristina van Magix Support heeft gelijk, als je VDL 2014 standaard hebt, dan kan je het audiopakket niet downloaden.

Zelf maak ik geregeld gebruik van handbrake.fr om files mee te converteren. Bij mij gaat dit meestal wel goed, als je de juiste instelling gebruikt!!

Groet,

Rob

PS. zie mijn persoonlijk bericht

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2018, 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.08.2018 om 17:48 uur

@Aletta.

Een reactie op Uw vraag..

Na het installeren van MAGIX vdl 2014 Standaard, online actualiseren. krijg ik deze melding.

Na het slepen van een M2TS bestand, gaat een scherm open met deze melding.

uitleg van Filmpje werkt niet De voorgestelde optie is niet voor MAGIX vdl 2014 Standaard

Programma's van MAGIX vdl voor 2017 (Standaard pakket) is geen Dolby Windows 10 Fix vrij gegeven.

Succes met het vinden voor U de juiste oplossing, zodat U verder kan met Uw mooie hobby ( video bewerken )

Mvg

Michael

Bol schreef op 13.08.2018 om 17:57 uur

@mi-bo Volgens mij krijgt u deze melding bij VDL 2014 standaard omdat u ook VDL 2018 of 2019 op uw pc hebt staan.

@Aletta Je kan het altijd proberen, maar Kristina vanMagix Support geef je ook al geen kans.

Dit is een forum voor en door gebruikers. Dit staat geheel los van Magix Support. Wij als forumleden zijn geen Magix medewerkers noch in dienst van Magix.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2018, 18:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Aletta schreef op 13.08.2018 om 18:04 uur

@mi-bo schreef: Volgens mij krijgt u deze melding bij VDL 2014 standaard omdat u ook VDL 2018 of 2019 op uw pc hebt staan.
????heb geen video de luxe 2018 en 2019 op mijn PC!!! Zou het probleem dan ook niet hebben

Aletta schreef op 13.08.2018 om 18:26 uur

Gebruik de standaard video de luxe 2014 zie links boven

zie instellingen bij alles weergeven.

Kreeg gister melding dat er updates waren. Alles gedownload maar werken niet

Bol schreef op 13.08.2018 om 18:36 uur

@mi-bo schreef: Volgens mij krijgt u deze melding bij VDL 2014 standaard omdat u ook VDL 2018 of 2019 op uw pc hebt staan.
????heb geen video de luxe 2018 en 2019 op mijn PC!!! Zou het probleem dan ook niet hebben

Hallo Aletta,

Dit was een antwoord, die bedoeld is voor Mi-Bo en niet aan jou. Als je @mi-bo gebruikt, betekent dit dat je een antwoord geeft aan dit forumlid.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2018, 18:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.08.2018 om 19:23 uur

@Aletta

Aletta,

Na 2 uur wachten is het mij eindelijk gelukt om een download update van 61 Mb .te installeren.

Programma als het geïnstalleerd is versie 13.0.2.8 daarna zoals U al heeft omschreven 13.0.5.5.

zie wat de verbeteringen zijn.maar geen  Dolby Windows 10 Fix 

Welkom bij het installatieprogramma van

MAGIX Video deluxe 2014 Update

Sluit a.u.b. alle nog draaiende programma's, voordat u verder gaat met de installatie. Daardoor worden mogelijke conflicten tijdens de installatie vermeden.

Klik op »Annuleren«, om de installatie te stoppen, of op »Volgende«, om met het installatieprogramma te beginnen.

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.5.5 ten opzichte van versie 13.0.5.4

·       Nieuw: Connect – altijd de meest actuele informatie over producten, aanbiedingen, waardebonnen etc. van MAGIX

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.5.4 ten opzichte van versie 13.0.4.4

·       functie voor het ontvangen van projecten uit Movie Edit Touch voor Android

·       kleinere correcties aan de upload naar showfy

·       problemen met bepaalde effecten bij hrt renderen op de CPU verholpen

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.4.4 ten opzichte van versie 13.0.3.14

·       Verbeterde importcompatibiliteit

·       Correctie fouten voor:

·                Timecode-objecten

·                Bepaalde plugin-/effect- en gemengde constellaties

·                Problemen Mediapool-weergave

·                Video-uitvoer tijdens audio-opname

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.3.14 ten opzichte van versie 13.0.3.10

·       Uploadfunctie voor showfy

·       Fix: weergave thumbnails in de Mediapool

·       Lokaliseringsfouten verholpen

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.3.10 ten opzichte van versie 13.0.2.8

·       Fix: MPEG2/MPEG4-Presets

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.2.8 ten opzichte van versie 13.0.1.4

·       Verbetering van de importcompatibiliteit, met name voor smartphone-videoclips

·       Aanpassingen van de login-mechanismen voor upload naar Facebook en Youtube aangepast op de wijzigingen op pagina's van de online-platformen

·       Verbeteringen van de upload naar het MAGIX Online Album

·       Fixes en verbeteringen van de reisroute-animatie

·       Performance-optimalisering bij thumbnailweergave in de mediapool en bij het preloadproces

·       talrijke correcties in de volgende functiegedeeltes:

-Mp3-import

-MVC-import

-Surround-import

-Maatherkenningsassistent

-Sneltoets

-Effecten/Plug-ins

-Designelementen

-Proxymontage

-Mediapool

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.1.4 ten opzichte van versie 13.0.0.30

·       Automatisch schakelen tussen Storyboard- en Timeline-modus bij het wisselen van de vormfactor op convertible-apparaten

·       Problemen met zeer lange bestanden opgelost

·       Herhaald oproepen na het downloaden van het audio-pakket wordt verhinderd

·       Versnelde beeldopbouw in de Mediapool

·       Crash bij het importeren van projecten via drag and drop uit andere toepassingen verholpen

·       Diverse problemen in de reisroute-animatie opgelost

·       Kleine refresh-fouten verholpen

Kleine correcties op het gebied van effecten .

Daarna was het wel mogelijk om bij Mpeg - export de link te openen, maar de optie die wordt aangegeven op het filmpje is niet voor U van toepassing ( zit niet in de MAGIX vdl standaard pakketten )

( mijn excuses hiervoor, dat het na de download update wel te openen is )

Succes met het vinden voor U de juiste oplossing, zodat U verder kan met Uw mooie hobby ( video bewerken )

Mvg

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Aletta schreef op 13.08.2018 om 19:29 uur

Hallo Aletta,

Dit was een antwoord, die bedoeld is voor Mi-Bo en niet aan jou. Als je @mi-bo gebruikt, betekent dit dat je een antwoord geeft aan dit forumlid.

Groet,

Rob

Ok!!!! was wat verwarrend voor mij.

Bol schreef op 13.08.2018 om 19:40 uur

Hallo Alette,

Ik heb van het begin af geschreven en gezegd, wat ik heb beschreven en in het filmpje heb laten zien alleen voor VLD 2014 plus en Premium bruikbaar is. In VDL 2014 standaard is dit niet MOGELIJK.

Vanaf nu ga ik met Mi-Bo niet meer in discussie, omdat je alleen maar hierdoor tegenstrijdige antwoorden krijgt. Magix Support en ik liggen op een lijn.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.08.2018, 19:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Aletta schreef op 13.08.2018 om 19:48 uur

Ja erg verwarrend!! Maar dank voor de serieuze adviezen Rob!!