Ik krijg een foutcode 24 (dit serienummer is al met een ander e-mailadres geregistreerd) zodat ik mijn videobestand niet als MP4 kan opslaan. Wat te doen?
U heeft vandaag een account aangemaakt, had U eerder een ander account waar RUV onder is geregistreerd misschien is dat het probleem dat U code 24 te zien krijgt.
Inderdaad het gaat over het omzetten van 4:4-video (vanaf VHS) naar MP4. Ik ben me niet bewust van het feit dat ik een eerder een ander account heb gemaakt, maar toen ik gisteren de software registreerde kreeg ik een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik was en daardoor de registratie niet lukte. Ik heb vervolgens een ander e-mailadres gebruikt om de software MAGIX Video Easy te registeren.
Dit is een oud pakket dat in 2016 is uitgekomen, heeft U dit als eerste eigenaar gekocht, of via , via, en was het pakket toen U het kocht verzegeld.
Als het door een ander is gebruikt??? kunt U het niet onder Uw eigennaam registreren als het al door een ander is gerigistreerd, mits U de naam email adres en ww heeft van de eerste gebruiker
U kunt het beste een mailtje sturen naar: shop@magix.net. Zij kunnen u verder helpen. Dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los Magix Support.