Niks werkt nog - er worden spook-geluidssporen aangemaakt

Vincent-Daelemans schreef op 29.02.2024 om 20:36 uur

Hallo, vier jaar geleden kocht ik een eerste Magix-doos (Fnac). Een paar maanden later kon ik daar alles mee doen wat ik op monteervlak wou kunnen, en dus was dat plezant.

Drie jaar later dacht ik : "ik heb nog eens veel geld, ik koop een nieuwe laptop èn een nieuwe, duurdere Magix-doos" (Magix Video Deluxe 2020 denk ik) en dan wordt alles nóg fantastischer. Vanaf dan is alles gaan doorflippen en nu werkt er niks meer. Met "doorflippen" bedoel ik : er wordt soms een soort "spook-geluidssporen" gemaakt - die ontstaan vanzelf -, er wordt te pas en te onpas gezegd dat ik "dit object hier niet mag plaatsen", het is eigenlijk teveel om op te noemen (en ik ben de helft vergeten, want ik werk er nu dus al een jaar niet meer mee). Maand geleden probeerde ik nog eens iets, maar toen werd het beeld van elk ingevoerd filmpje meteen zwart. En nu springt "Magix" gewoon doodleuk meteen weer dicht, een minuut nadat 'k het geopend heb.

Ik heb al enkele keren gedeïnstalleerd en reïnstalleerd

(Ik ken erbarmelijk weinig technische termen)

Reacties

Bol schreef op 29.02.2024 om 22:53 uur

@Vincent-Daelemans

Hallo Vincent,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Zie eens deze link: Geluid is niet zichtbaar op de tijdbalk (magix.info). Misschien lost u uw probleem hiermee op.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-