Ik wil graag een nieuwe website maken, maar als ik Contentcatalogus aanklik krijg ik een pop up "ontwerpgalerie uitschakelen", kan iemand mij zeggen hoe dat moet? Ik werk met Web Designer Premium (17) met Windows 10
Ik had inderdaad niet het content pakket geïnstalleerd, inmiddels wel gedaan en er waren geen updates.
Resultaat is helaas hetzelfde. Ik kan de lokale ontwerpgalerie niet vinden, dat is juist het probleem. Ik krijg een melding dat ik die moet uitzetten, maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik heb alles geprobeerd, maar niets werkt. De updates van Windows waren gedaan, van Net Framework had ik al een nieuwere versie en Visual C++ Redistributables ook de nieuwste versie.
Geprobeerd met rechts klikken op het icoon en opstarten als administrator helpt helaas ook niet. Ik ben haast in staat om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren.
Er staan dus aan de rechter zijkant geen galerieën, terwijl alles wel aangevinkt staat bij "Acties/ Galerie"
Ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders maar opnieuw installeren, maar dat is wel een heel gedoe als je een nieuwe website wilt maken😅
Alvast geweldig bedankt voor alle opties die je gegeven hebt.