nieuwe VDL premium

Liwy schreef op 09.03.2018 om 16:15 uur

Ik heb een reclame ontvangen voor " Video de luxe premium suite" waarin beloofd wordt , ik citeer " Voor het eerst lopen alle video's zonder schokken over de previewmonitor. Zelfs 4K-opnamen in hoge resolutie".

Het schokken van de monitorbeelden is een veel voorkomende vraag en er worden verschillende oplossingen voorgesteld.

Ikzelf heb dat ook al als een probleem ervaren en de verschillende oplossingen geprobeerd maar met weinig succes. Uiteindelijk heb ik er mij bij neergelegd in de wetenschap dat het eindresultaat toch goed is. Nu is mijn vraag of er reeds gebruikers zijn die dit aangeschaft hebben en of die belofte werkelijk klopt. Indien er toch schokken optreden wordt er dan niet terug verwezen naar de videokaart?

Reacties

mi-bo schreef op 09.03.2018 om 19:03 uur

Willy,

enkele keren Uw oproep gelezen.

Gezien U al MAGIX vdl 2018 heeft, wat voor antwoord dacht U te ontvangen

Groeten

Michael

Bol schreef op 10.03.2018 om 09:30 uur

Hallo Willy,

De term "Suite" achter Video Deluxe zeg mijn niets. U moet niet al te veel verwachtingen hebben, dat het nu opeens, zoals u reeds eerder opmerkte: "Voor het eerst lopen alle video's zonder schokken over de previewmonitor. Zelfs 4K-opnamen in hoge resolutie". Dit hangt sterk af hoe krachtig uw PC systeem is.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Liwy schreef op 10.03.2018 om 10:29 uur

@ Michael; mijn vraag was en is nog altijd: Heeft reeds een gebruiker dit aangeschaft en klopt de bewering "Voor het eerst lopen alle video's zonder schokken over de previewmonitor. Zelfs 4K-opnamen in hoge resolutie".

@ Rob; mijn PC systeem bestaat uit een i7-3630QM 2.4Ghz /16GB Ram / en twee videokaarten nl: NVIDIA GT 650M en Intel HD Graphics 4000. Al mijn opnamen worden opgeslagen op een SSD. Toch heb ik soms last van schokkerige beelden bij het afspelen op het monitorscherm. Indien de belofte van de reclame juist is heb ik het bedrag ervoor over, maar " papier is gewillig"

Groeten,

Willy

Bol schreef op 10.03.2018 om 11:14 uur

Hallo Willy,

Volgens mij heeft u al VDL versie 17.02.166 (mits uw updategarantie nog niet is verlopen). Wat u laat zien, geld nu al voor alle VDL 2018 versie. Ik heb ook regelmatig dat mijn beelden schokkerig afspeelt, daar zijn verschillende factoren voor op te noemen, zoals:

• hoeveel en welke effecten, overgangen zijn er gebruikt.
  • is een stabilisatie op de clips uitgevoerd

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Liwy schreef op 10.03.2018 om 11:45 uur

Ja Rob, ik heb reeds de nieuwe versie. Dus dit aanbod is niet nodig voor mij en een min of meer misleidende reclame dat mij toegestuurd wordt voor iets wat ik reeds heb.

Bol schreef op 10.03.2018 om 11:47 uur

Hallo Willy,

Dat klopt, zolang de updategarantie niet is verlopen, dan heeft u altijd de nieuwste versie tot je beschikking.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.03.2018 om 11:54 uur

Hallo Willy,

Hier nog een aanvulling. Dit geld alleen bij een INTEL GPU hardware versnelling

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-