Nieuwe geïnstalleerde fonts blijven niet staan.

Rvos86 schreef op 24.11.2018 om 16:08 uur

Video Deluxe Plus v16.0.4.124

Na het programma opnieuw te hebben geïnstalleerd (nieuwe Windows install), lijk ik een probleem te hebben met nieuwe fonts. Als ik een titel toevoeg aan het project en deze bewerk, dan kan ik wel de font selecteren die ik wil en de tekst verandert op het moment dat ik het aan het bewerken ben maar als ik klaar ben, dan krijg ik in de videomonitor de dafault font te zien. Als ik dan weer dubbelklik op de titel, dan zie ik wel de gewenste font. Heb hier nooit last van gehad. Iemand die me hiermee kan helpen? Bij voorbaat mijn dank!

Richard

Reacties

Bol schreef op 24.11.2018 om 19:55 uur

Hallo Richard,

Helaas, kan ik jouw probleem niet reproduceren. Heb je al eens de instelling op de standaardwaarde teruggezet? Zo niet, ga dan naar:

Het je alles geïnstalleerd: "hulp / extra inhoud installeren".

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rvos86 schreef op 24.11.2018 om 21:22 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je suggestie. Ik heb zowel de instellingen teruggezet en extra inhoud installeren gedaan. Helaas zonder resultaat. Voor de goede orde: het gaat hier dus enkel om fonts welke ik heb gedownload en heb geïnstalleerd.

Bol schreef op 24.11.2018 om 21:43 uur

Waar heb je deze fonts gedownload?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rvos86 schreef op 24.11.2018 om 21:47 uur

Hoi, ik ben erachter wat het probleem was. Een Windows admin dingetje... Ik zag de optie 'Voor alle gebruikers installeren' staan als ik rechts klikte op de font. Nu werkt het wel :) Bedankt voor het reageren!

Bol schreef op 24.11.2018 om 21:55 uur

Hallo Richard,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je uiteindelijk zelf de juiste oplossing hebt gevonden.

Heel veel plezier met het samenstellen van je films.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-