Nieuw proDAD Vitascene2 Magix Edition in Magix Video deluxe MX

Leonardo schreef op 20.09.2011 om 16:44 uur

Heb problemen met het invoeren van de code Nieuw proDAD Vitascene2 Magix Edition in Magix Video deluxe.

Ik heb via Magix de software proberen  te installeren van Nieuw proDAD Vitascene2 maar het stopt bij het invoeren van de code. Heeft iemand een idee om dit probleempje op te lossen.

bvd. Leonardo

Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2011 om 00:10 uur

Uw verhaal gelezen, misschien is het pakket niet helemaal goed geïnstalleerd.

opnieuw installeren, en dan via hulp extra programma's installeren, daarvoor wel online zijn en dan ook de dvd in de driver, na enkele minuten wordt u gevraagd de serie nummer in te voeren, en het gaat werken

succes met het mooie magix product.

Leonardo schreef op 21.09.2011 om 08:41 uur

Dat is nou het probleem. Zoals U het heeft omschreven heb ik het programma reeds 2x geinstalleerd. Ik kan gewoonweg niet de code invullen. Als ik met de cursor naar de kruisjes toega en aanklik wordt het niet geopend om de code in te vullen. Ik zou overigens ook niet weten hoe ik het pakket anders moet installeren. Overigens het andere nieuwe pakket Red Giant Magic Bullet Quik Look kan ik wel op die manier installeren.

mvg. Leonardo

Cinecor schreef op 21.09.2011 om 13:06 uur

Het zou kunnen dat u op de kruisjes de code wil gaan invullen. Althans dat begrijp ik uit uw vraag. Dat is een beetje misleidend. De code moet juist daaronder ingevoerd worden.

wderidder schreef op 21.09.2011 om 16:15 uur

Ik heb het zelfde probleem meerder keren geprobeerd om opnieuw te installeren,echter hij pakt niet het serie nummer op ben online met de dvd in de pc.

kan er iets anders aan de hand zijn,graag antwoord van mi-bo

mi-bo schreef op 21.09.2011 om 17:55 uur

Als u niet met serie nummer kan activeren kijk of letter en getallen in registratie kloppen, vaak gebruikt magix een ) ipv een o

gr

Leonardo schreef op 22.09.2011 om 08:28 uur

Hallo,  Heb proDAD Vitascene2 Magix Edition in Magix Video deluxe MX nu wel kunnen installeren door niet op de kruisjes te klikken maar daaronder. Je moet echt heel goed kijken en dan zie je een balk waar de code ingevoerd kan worden. Echt misleidend. Bedankt voor de hulp.

Leonardo

germonica schreef op 08.06.2012 om 22:23 uur

4017218771628 magix delux 18 MX premium special edit,is het door u gegeven serienummer blijk baar niet

correct,en daar betaal ik niet voor,dit is voor proDAD Vitascene 2magix Edition,het num,wat U geeft is

FJFC-NXX8-26KB-RMBE-UQKT-SZ4K-MSPO ,maar dat werkt niet.vr gr ger