niet meest actuele upgrade versie gekregen na aankoop

Paul-Horsthuis schreef op 01.06.2022 om 19:39 uur

op 1-6-2022 upgrade aangeschaft vanwege vastlopers en steeds voorstel van Magix om upgrade aan te schaffen: versie 21.02-130 ontvangen. Direct na installeren en opstarten stelt Magix voor om nieuwe upgrade aan te schaffen versie: 21.02.138. Voelt als onbetrouwbare levering van Magix. Klopt dat??

Reacties

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 19:55 uur

@Paul-Horsthuis

Beste Paul,

Dit is normaal.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2022.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 01.06.2022 om 20:20 uur

@Paul-Horsthuis,

Hallo Paul,

U hebt vandaag 1 juni 2022 uw updateservice verlengt en nu krijgt u steeds de vraag om een nieuwe upgrade aan te schaffen. Volgens mij hebt u vandaag een ander P3-serienummer gekregen. Kijk eens in de toegestuurde mail. Als dat zo is, start VDL op en ga naar hulp / Programma deactiveren. Start VDL opnieuw op en activeer VDL met het nieuw verkregen P3-serienummer. Ga dan naar hulp /Online actualiseren en haal de laatste versie 21.0.2.138 binnen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 20:29 uur

@Paul-Horsthuis

Beste Paul.

Uw oproep niet helemaal correct beantwoord.

Hierboven staat een betere omschrijving.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Paul-Horsthuis schreef op 01.06.2022 om 22:25 uur

Beste Rob,

 

hartelijk dank voor jouw advies. Opgevolgd, helaas blijft de versie 21.02.130 staan en krijg ik geen upgrade

Bol schreef op 01.06.2022 om 22:32 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Klopt het, dat u wel een andere P3-serienummer hebt gekregen?

Groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.06.2022 om 22:38 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Kijk eens bij Mijn Account / Mijn Producten of hier ook het nieuwe P3-serienummer wordt vermeld. Waar kan ik mijn serienummer en installatieprogramma vinden?

Mijn advies is om Video Deluxe opnieuw te installeren. Zie deze link: Video deluxe opnieuw installeren.

U schrijft: "op 1-6-2022 upgrade aangeschaft vanwege vast lopers!"

Dit kan wel eens uw probleem veroorzaken, des te meer om VDL 2022 opnieuw te installeren.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 22:57, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Horsthuis schreef op 02.06.2022 om 12:23 uur

Vandaag van Magix gratis nieuwe link gekregen met upgrade naar 21.02.138.

Bol schreef op 02.06.2022 om 12:39 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost met de doorgestuurde link van Magix Support. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriedelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-