Niet meer werkende prodad mercalli na update video de luxe premium

Cees-Mokveld schreef op 01.12.2024 om 21:41 uur

Ik heb onlangs een update voor video de luxe premium geinstalleerd alleen komen in nog oude verder te bewerken films de stempels van mercalli over de opnames te staan en de ontgrendeling werkt NIET meer met de eerdere code .Heel merkwaardig en zeer vervelend want er is voor betaald !!! de stempel is alleen te verwijderen door mercalli te wissen maar dan is de stabilisatie ook weg.

wat is de oplossing ?

Reacties

Bol schreef op 02.12.2024 om 13:14 uur

@Cees-Mokveld

Hallo Cees,

......Ik heb onlangs een update voor video de luxe premium geïnstalleerd alleen komen in nog oude verder te bewerken films de stempels van Mercalli over de opnames te staan en de ontgrendeling werkt NIET meer met de eerdere code.... 

Om te beginnen hebt u uw VDL versie geüpdatet of geüpgraded. Het verschil tussen updaten en upgraden zit in het feit, dat bij het updaten bugs en kleine aanpassing worden gedaan. Dus versie 24.01 wordt dan bv. versie 24.02.  Bij het upgraden wordt een gehele nieuwe versie op de markt gebracht. Dus versie 24.02 wordt dan bv. versie 25.01 Dit geld ook proDaD Mercalli.

Nu mijn vragen aan u:

• Welke Video Deluxe versie hebt u nu geïnstalleerd staan op uw computer? U kunt dit opvragen bij: Hulp> Over Magix Video Deluxe. (sneltoetsen Alt+Shift+F1)
  • Welke proDaD Mercalli versie bezit u nu Mercalli v5 of v6? Als u de nieuwste Mercalli v6 versie hebt gekregen, dan vind u het serienummer in uw aankoopmail.

...de stempel is alleen te verwijderen door Mercalli te wissen, maar dan is de stabilisatie ook weg....

Dit is geheel correct, maar als u uw Mercalli versie met het correct serienummer hebt ontgrendeld, dan kunt u uw filmfragmenten opnieuw laten analyseren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-Mokveld schreef op 02.12.2024 om 14:22 uur

Het is een upgrade van video de luxe premium 2022 naar 2025 versie 2401221

Prodad is V5 suite

Bol schreef op 02.12.2024 om 15:14 uur

@Cees-Mokveld

Hallo Cees,

Bedankt👍 voor de aanvullende informatie.

Voor zover ik het weet wordt er bij VDL2025 versie 24.0.1.221 proDaD Mercalli v6 meegeleverd. Kijk eens in uw opdrachtbevestigingsmail. U kunt deze dan installeren en activeren met het nieuwe serienummer.

Maar als u proDaD Mercalli v5 suite hebt, dan kunt u deze beter eerst opnieuw installeren en activeren. Zelf heb ik proDaD Mercalli v5 onder VDL2025 geactiveerd staan. Maar ProDaD Mercalli v2.0 ook.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-Mokveld schreef op 02.12.2024 om 16:22 uur

Helaas herkent de pc de codes niet van prodadmercalli

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een zelfde soort probleem gehad bij een upgrade en toen stuurde Magix mij keurig een nieuwe WEL werkende code en daar wacht ik dus nu ook op !!!

Bol schreef op 02.12.2024 om 16:27 uur

@Cees-Mokveld

Hallo Cees,

Zeer vreemd, ik heb uw probleem nog nooit gehad. Want ik weet niet of Magix uw probleem nu weer oplost. Wat u zou kunnen doen, is om uw probleem ook voorleggen bij proDaD Support. Zie: Get in Touch with us: We Look Forward to Your Inquiry!

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Aanvulling: 02-12-2024 om 16:35uur

Installeer u Mercalli wel het juiste installatie programma? Je hebt een Plug-in- en een standalone installatie programma.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2024, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Cees-Mokveld schreef op 03.12.2024 om 21:28 uur

Ik heb inmiddels van Magix begrepen dat mijn versie verlopen is...

wel jammer dat dit nu gebeurt bij upgraden dus de black friday aanbieding gaat me geld kosten.

maar wel bedankt voor uw reactie !

Bol schreef op 04.12.2024 om 10:31 uur

@Cees-Mokveld

Hallo Cees,

Nu begrijp ik het, uw proDaD Mercalli v5 plug-in had een licentie met een looptijd van twee jaar. Zelf heb ik in 2020 mijn Mercalli v4 geüpgraded naar Mercalli v5 (life time) via proDaD. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2024, 11:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-