niet compatibel

azandvliet2 schreef op 10.05.2013 om 22:39 uur

hallo;mijn probleem is het volgende ik heb video deluxe mx.Mijn camcorder is een Sony ux  7e. Het volgende is, film opgenomen met camcorder en speelt prima af.Nu sluit ik de camcorder aan op de p.c.ik gebruik pictures motion browser ver. 2.0..04 om de film te importeren,na een tweetal minuten verschijnt er op het scherm kan niet importeren omdat deze disc niet wordt ondersteund is niet compatibel met windows,dit probleem heb ik nooit gehad,ik gebruik mini disc van sony,moet ik soms iets downloaden van windows ,er zijn al vele vragen gesteld maar deze heb ik niet kunnen vinden,ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleeem,met vr,gr,a.j.van zantvliet

Reacties

lucky_me schreef op 11.05.2013 om 04:18 uur

Hallo

Ik merk dat de software die je gebruikt aan een update toe is. intussen is reeds versie 5.8.02 beschikbaar. Deze is gratis te downloaden en waarschijnlijk zal daarmee je probleem opgelost zijn.

mvg

Luc

azandvliet2 schreef op 11.05.2013 om 12:18 uur

hallo luc ten eerste bedankt voor je snelle sugestie,maar waar haal ik deze update vandaan????met vr.gr.aad

magixagent schreef op 11.05.2013 om 12:25 uur

Beste,
Ter aanvulling goede antwoord van luky_me.
Als u via hulp, online activeren gaat kunt u de laatste upgrade uploaden, dan is het beste de camera/vdl het werk te laten doen,
U sluit Uw camera aan op de PC, camera wordt na Uw commando als harde schijf gezien, U start VDL MX op onder preview scherm ziet u een rode knop, open dit en U ziet de mogelijkheden om te gaan importeren, kies de juiste optie en de connectie tussen camera en VLD wordt geactiveerd, en op deze manier kunt U het beste de beelden ex[porteren
succes met het mooie MAGIX Product.

azandvliet2 schreef op 11.05.2013 om 14:26 uur

hallo meedenkers,ik heb de download gevonden via hulp en geinstaleerd,jammer niet geholpen.De 2 de sugestie was om de rode knop in de mediapool te gebruiken,ik heb dit programma al 3 jaar maar met deze knop gaat er niets,krijg steeds de melding,kan geen verbinding maken met het aangesloten apparaat,dus heb ik van sony het programma picture motion browser geinstaleerd,dus wat er is met de rode knop ik weet het niet,krijg wel het beeld van,tv,camcorders,videoband,maar ik kan er niets mee hopende kunnen jullie hier iets mee met vr.gr.aad

magixagent schreef op 11.05.2013 om 15:09 uur

Beste,
als u het programma vdl opstart, ziet u onder het preview scherm een rode knop, klik hierop, er gaat een
scherm open, neem optie 1 dit is voor ( o.a.) camcorder met harde schijf ,gaat weer een scherm open, klik op videobron, en hier onder vind u  de letter die Uw PC voor de camera heeft aangegeven, klik hierop en Na een tijdje ik weet niet hoeveel materiaal aan beelden op de harde schijf van de camera staat, worden alle beelden ingeladen, zie blauwe balk onder in scherm.
daarna heeft u als optie om de beelden die u wilt gebruiken te activeren en importeren, let er wel op dat u het vinkje weg laat bij als import is geschied materiaal van camcorder verwijderen.
en anders een mail naar mi-bo@magix.info en we helpen u dan verder.
succes.

azandvliet2 schreef op 11.05.2013 om 15:48 uur

hallo; heb dit gevonden maar geen blauwe balk te zien,in mijn camcorder zit geen harde schijf ,maar een mini schijf van sony dvd-rw 1.4 gb wanneer deze vol is heb ik voor 15 minuten film,misschien helpt dit met het vinden van dit probleem vr.gr.aad

magixagent schreef op 11.05.2013 om 16:32 uur

Nee de blauwe balk ziet u pas als u gaat importeren, stuur eens een mail naar ons

mi-bo@magix.info

gr

azandvliet2 schreef op 11.05.2013 om 16:44 uur

Hallo met aad,ik wil allen hartelijk bedanken voor hun inzet bij het oplossen van mijn probleem hartelijk dank.met vr.gr . A.J.van.Zantvliet

lucky_me schreef op 12.05.2013 om 12:07 uur

Dag

Toch nog even een kleine bedenking. Ik meen te begrijpen dat je via de rode knop nog nooit bestanden kon binnenhalen? Is je camera wel met je pc verbonden via fire-wire? Via USB gaat het inderdaad niet met magix.Mocht je pc niet beschikken over een fire-wire aansluiting moet je je bestanden binnen halen via andere software. Die bestanden kan je dan verder bewerken met magix.