NewBlue Titler EX werkt niet. Als ik dit effect aanklik stopt Magix VdL2015 en start opnieuw op en ben ik alles kwijt. Wat moet ik doen

hdaams schreef op 10.10.2014 om 12:34 uur

NewBlue Titler EX werkt niet. Als ik dit effect aanklik stopt Magix VdL2015 en start opnieuw op en ben ik alles kwijt. Ik heb Magix Video de Luxe 2015 net geinstalleerd maar loop tegen dit probleem aan. Ik heb NewBlue Titlet appart geinstalleerd. Wat moet ik doen of wat doe ik niet goed?

Reacties

mi-bo schreef op 10.10.2014 om 12:46 uur

Beste,

neem een kijkje op de website http://www.magixagent.nl dan naar product vergelijking en zult U zien dat in de classic versie geen NewBlue Titler EX aanwezig is

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2014 om 14:00 uur

Beste,

Een aanvulling op mi-bo. zie: http://www.magix.info/nl/newblue-ex-titler-doet-vdl-2015-vastlopen.knowledge.1107031.html

succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2014 om 15:17 uur

Beste,

Wat voor grafische kaart heeft u? Ik vrees dat uw grafische kaart onvoldoende is. dit zijn de vereisten zie foto:

succes,

Rob

aanvulling 16:25 uur

Druk op "Y" haal het vinkje weg bij GPU versnelling en probeer het nog eens. Misschien gaat het nu wel. 

hdaams schreef op 10.10.2014 om 19:10 uur

Beste Rob,

Het weghalen van het vinkje heeft geen resultaat gehad. Heb inmiddels schijfopruiming gedaan maar dat hielp ook niet.

Ik heb een Intel DH 61 CR moederbord met 4 Gb. geheugen en een grafische kaart ön board"

De processor is Intel Core i5.

Zijn er nog mogelijkheden om Newblue aan de gang te krijgen?

M.vr.gr.

Hen

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2014 om 22:53 uur

Hallo Hen,

Zie specificatie wat geel is gemarkeerd. Daar staat dat Intel HD niet wordt ondersteund. Ik denk dat dit ook met Intel DH CR het geval is. Ik ben een gebruiker en kan je daar geen antwoord opgeven. Je kan dit via een ticket bij MAGIX neerleggen.

Succes,

Rob

joanveka schreef op 30.03.2015 om 19:52 uur

Wel ja, ik heb day probleem ook. Ik stel v

joanveka schreef op 30.03.2015 om 19:55 uur

Wel ja, ik heb dat probleem ook. Ik stel vast dat Magix hoe langer hoe meer voor professionals is en dus niet meer voor de gewone gebruiker. Spijtig! We zullen dus moeten overschakelen naar andere software...

Voormalige gebruiker schreef op 31.03.2015 om 11:47 uur

Hallo Joan,

Je geeft in een andere vraag aan, dat je Windows 7 en je PC = 64 bits is, maar niet wat voor processor en videokaart. VDL 2015 is een programma voor doorsnee gebruikers. Het programma NewBlue Titler EX is een plug-inn programma, die als een aanvullende programma wordt meegeleverd en dus geen invloed heeft op de werking van het VDL programma zelf. Wanneer u een ander software kiest, dan kan dit ook voorkomen dat een plug-inn niet werkt op bepaalde computers.

Met vriendelijke groet,

Rob