Reacties

mi-bo schreef op 23.05.2022 om 14:57 uur

@golfie

Beste Golfie.

Moet antwoord aan U schuldig blijven, waarom U problemen heeft ik heb geen MVPX14 op mijn laptop staan.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 23.05.2022 om 15:36 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Foutcode 7132 is een runtimefout.

Zijn bij u wel alle drivers up-to-date? Het kan ook zijn, dat bij u (nog) niet de laatste versie Microsoft Visual C++ Redistributable 2015 - 2022 geïnstalleerd is.

Succes,

Rob (Forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2022, 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 23.05.2022 om 17:29 uur

beste Rob

Uitgevoerd ,maar helaas geen resultaat .Krij nu de fout Magix video Prox PID 6948

gr ploon

Bol schreef op 23.05.2022 om 18:01 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Hebt u Pro X14 de programma-instellingen al eens terug gezet op de standaardwaarden? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten...

U kunt natuurlijk ook eens proberen om Vidoe_Pro_X.ini te verwijderen. Deze wordt bij het opstarten weer automatisch aangemaakt.

Let op!! alle persoonlijke instellingen worden ook gereset.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 24.05.2022 om 03:42 uur

beste allemaal,

Heb inmiddels VProx14 gede-installeerd en weer geïnstalleerd en daarna New Blue Total FX Magix edition geïnstalleerd .En was" RAAK", het werkt.

ProX 14 loopt erg soepel moet ik zeggen .

Dank voor het mee denken.

vr gr Ploon

Bol schreef op 24.05.2022 om 09:45 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw problemen in geheel zijn opgelost door Pro X14 opnieuw te installeren en dat Pro X14 weer soepel loopt. Succes met samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-