New Blue Titler EX

plagge schreef op 13.10.2017 om 15:44 uur

Ik heb een titel gemaakt in NBT EX en krijg hem niet 1:1 op de betreffende scene gekopieerd. Ik denk dat dit een BUG is in het nieuwe VDL 2018 programma. Als ik dezelfde titel laat kopiëren in VDL 2016 komt hij wel 1:1 te voorschijn.

Ik heb de scene met titel in 2016 geëxporteerd en daarna dus compleet in 2018 geplaatst. Maar goed het zou ook in een keer moeten kunnen. Heeft iemand dezelfde ervaring ?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2017 om 16:35 uur

Hallo Geertjan,

Is dit wat je bedoeld.

Ik heb de titel gemaakt in VDL (2018) met NBT EX.

Groet,

Rob

plagge schreef op 13.10.2017 om 16:40 uur

Ja dat is het programma. Alleen heb ik dan een beweging in de tekst gemaakt (laten maken) die bij NBT EX juist wordt weergegeven maar er bij VDL totaal anders uitziet. De letters kloppen ook de volgorde maar dan houdt het ook op. 😟

Groet,

Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2017 om 17:14 uur

Hallo Geertjan,

Hier een filmpje

Groet,

Rob

plagge schreef op 13.10.2017 om 17:30 uur

Hallo Rob,

Bij het maken van een test zie ik dat de scheve tekst wordt gecorrigeerd nadat er geëxporteerd is.

Dat was overigens bij VDL 2016 niet daar stond de tekst meteen goed.

Groet,

Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2017 om 18:13 uur

Hallo Geertjan,

Kan je aangeven welke tekst sjabloon je gebruikt en wat is het bewegingsjabloon dat je gebruikt? Als ik dat weet dan kan 1:1 een test doen.

Groet,

Rob

plagge schreef op 13.10.2017 om 18:27 uur

Hallo Rob,

Daar komt ie dan: Spider, Overgangen: animation, dropping words, falling wave, slowfinish.

Groet,

Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2017 om 11:01 uur

Hallo Geertjan,

Hebben wij het wel over dezelfde versie NewBlue Titler?

Ik kan namelijk Spider en slowfinisch nergens vinden!!

Groet,

Rob

plagge schreef op 14.10.2017 om 11:10 uur

Hallo Rob, Als het goed is staat dit bij STIJLEN in het rijtje, want we beschikken over dezelfde NBT

Groet, Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2017 om 13:41 uur

Hallo Geertjan,

Hier wederom een fimpje, ik zie niets vreemds, jij wel? Laat het mij weten.

Hier nog een.

Groet,

Rob

plagge schreef op 14.10.2017 om 17:22 uur

Hallo Rob, Ik ben net terug en zie jouw reactie in de vorm van filmpjes. Ook ik zie niets bijzonders maar dat is bij mij hetzelfde. Alleen als ik de tekst in de film laat plaatsen dan zie ik een verwrongen tekst. Ik heb geprobeerd om daar een plaatje van te maken maar zodra ik de film of een enkel beeld laat exporteren wordt e.e.a. automatisch gecorrigeerd. Dus mijn conclusie na rendering/exporteren komt alles goed.

Groet,

Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2017 om 17:43 uur

Hallo Geertjan,

Heb je al eens het Videodeluxe.ini verwijderd? Het kan zijn dat hier foutieve instellingen instaan. Ga naar: C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\AppData (verborgen map)\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium en verwijder het INI bestand (Videodeluxe.ini). Wanneer je VDL opnieuw opstart wordt deze weerr automatisch aangemaakt.

Let wel op, bij het uitvoeren van deze handeling wordt alles teruggezet op de beginwaarden. Hierbij wordt het Mainconcept op Standaard gezet.

Succes,

Rob

3x gewijzigd i.v.m. verbeterd antwoord en toevoeging afbeelding

plagge schreef op 14.10.2017 om 19:34 uur

Hallo Rob,

Dat maakt niets uit. Ik heb een tweetal foto's bijgevoegd (met telefoon van scherm gemaakt) zodat je kunt zien wat er gebeurt.

Groet,

Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2017 om 20:15 uur

Hallo Geertjan,

Ik zie dat NewBlue Titler EX als plug-in is meegeleverd bij VDL 2016 en niet met VDL 2017 of 2018.

Wij als gebruiker moeten blij zijn, dat het is blijven werken in VDL 2017/2018. Wat je nog zou kunnen proberen is om deze via VDL 2016 opnieuw te installeren of dit programma op te starten

Succes,

Rob

plagge schreef op 14.10.2017 om 20:45 uur

Hallo Rob, Ik heb het nog even nagekeken en inderdaad NBTEX staat niet op het lijstje van geleverde programma's. Dus niks meer aan doen en leven met de geringe handicap in het gebruik van dit programma..

In ieder geval weer bedankt voor de uitgebreide feed-back.

Fijn weekend! Groet,
Geertjan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2017 om 22:05 uur

Hallo Geertjan

Graag gedaan. Hier leer ik ook van!!

Fijn weekend

Rob

Kees-Haremaker schreef op 13.12.2017 om 14:47 uur

Hallo Geertjan & Rob, ik weet niet of dat er mee te maken heeft maar als ik na de laatste update van VDL op effecten klik dan krijg ik zie eerste plaatje (dit zijn mijn drie schermen)

daarna door het klikken op (Pluin Manager) krijg ik het volgende na het selecteren van het gedeelte waar de tekst moet komen

En zo gaat het bij mij goed, let wel ik heb NBT wel geinstalleerd
Mvg Kees