naam van files verandert in uitgebreide nummering

Aletta schreef op 30.06.2014 om 21:09 uur

Werk met video de luxe 2014 en ben bezig met het editen van een videofilm
De files die ik heb hebben bv de naam  film.00092-00092.MTS

Maar ineens hebben deze files allen een nummering aangenomen van bv

E:\Videos\26d08b533c52f3dabfdad8d2bd6c01b9 hoe kan dit?? Weet dat E:\videos\  de map is.

Ook valt me op dat alle files los in de map video staan, dit met deze uitgebreidde nummering.

Hoe kan deze verandering van nummering????

Downloade deze files rechtstreeks van een Camcorder

Reacties

Aletta schreef op 01.07.2014 om 11:57 uur

Dank voor uw antwoord.

In de regel maak ik altijd eerst een map aan waar ik mijn files dan bewaar in een submap per catogorie.
En werk dan met een fotocamera Panasonoc Lumix G3 en download dan vanaf mijn SD kaartje

Nu beschikte ik over een leen Camcorder en heb de files vanaf dit apparaat rechtstreeks gedownload naar mijn PC. Daar ik onbekend was met dit apparaat zijn de files wel onder video terechtgekomen maar niet in Submap.

Rest mij de vraag!!! Hoe komt het dat de Files zo'n grote nummering hebben gekregen zie vorige vraag voor voorbeeld.

Alvast dank voor antwoord!
Gr.Aletta

mi-bo schreef op 01.07.2014 om 12:57 uur

beste Aletta.

daar kan ik helaas geen antwoord opgeven, vermoedelijk staat  dit op het sd kaartje of wordt het door de camera aangemaakt  en als je het doe zoals ik heb omschreven, zal dit probleem er niet zijn, een foto camera is ook aan te sluiten op de manier die ik heb omschreven

succes

mido

Voormalige gebruiker schreef op 01.07.2014 om 19:52 uur

Beste Aletta,

De files met de lange nummer worden aangemaakt wanneer je proxy heeft aangevinkt. Lees hier meer over in de handleiding. Wanneer je bij een nieuw project het vinkje weghaald bij PROXY dan worden deze niet meer aangemaakt.

Succes

Rob

Aletta schreef op 01.07.2014 om 21:10 uur

Het is geen Premium en plusversie die ik heb van Video de luxe 2014.

Dus die optie is bij mij NIET aanwezig

Vr.Groet, Aletta

Voormalige gebruiker schreef op 01.07.2014 om 21:31 uur

Het is geen Premium en plusversie die ik heb van Video de luxe 2014.

Dus die optie is bij mij NIET aanwezig

Vr.Groet, Aletta

Dan moet ook ik het antwoord schuldig blijven.