Reacties

Kees-Haremaker schreef op 28.09.2021 om 11:24 uur

Hallo Ludo, na het lezen van jou vraag heb ik even uitgeprobeerd, maar bij mij werkt alles. Heb je al gekeken bij instellingen of jou videokaart ook een eigen processor heeft en zo nee heb je dan de juiste instellingen ook op CPU gezet want dat geeft aan dat de processor van jou computer het werk doet.
Tenzij jou videokaart een eigen processor heeft, bij mij is er geen procssor in de videokaart dus alle drie staan op
CPU

Mvg Kees

Ludo-Beyers schreef op 28.09.2021 om 13:03 uur

Bedankt voor je reactie maar staat bij mij ook reeds op CPU

Kees-Haremaker schreef op 28.09.2021 om 13:45 uur

Hallo Ludo heb je wel een scene in de film geselecteerd of als de film geen aparte scene's heeft kan je ook een stukje met de blauwe lijn selecteren.
Mvg Kees

Bol schreef op 28.09.2021 om 15:18 uur

@Ludo-Beyers

Hallo Ludo,

...Steeds problemen na update nu weer bij de effecten bewegingssjablonen doet niets !!...

Ik heb ook nog eens een paar testjes voor u gedaan.

Conclusie: Sommige doe het, andere weer niet.

Voor zover ik het kan beoordelen is dit een BUG in Video deluxe 2022 versie 21.0.1.87.

Mijn advies neem contact op met Magix Support: Hoe neem ik contact op met de technische support.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 28.09.2021, 15:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ludo-Beyers schreef op 28.09.2021 om 18:30 uur

zal ik proberen ... raar, alles werkt na de update behalve in de effecten de bewegingssjabloon !!!

Ludo-Beyers schreef op 28.09.2021 om 18:32 uur

blijft een raadsel ...bij selectie van een foto of stilstaand beeld werkt de bewegingssjabloon totaal niet meer ...al de rest werkt !!!

mi-bo schreef op 28.09.2021 om 18:34 uur

@Ludo-Beyers

Beste Ludo.

Dit probleem is bekend bij MAGIX, zal spoedig met een Patch worden gerepareerd.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ludo-Beyers schreef op 28.09.2021 om 21:47 uur

Bedankt hoewel ik niet weet wat een patch is ...ik zoek het wel op ...

mi-bo schreef op 28.09.2021 om 21:51 uur

@Ludo-Beyers

Beste Ludo,

een Patch, is een download update waar verbeteringen instaan

dit is een voorbeeld

https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe--1283390/

Sc6

M.vr.gr

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info

Ludo-Beyers schreef op 29.09.2021 om 09:51 uur

Best is gewoon even wachten of moet ik zelf iets ondernemen ?

Bedankt voor de steun tot nu !

mi-bo schreef op 29.09.2021 om 10:19 uur

@Ludo-Beyers

Beste Ludo.

U hoeft niets te ondernemen, als er een Patch uitkomt,ziet U dat vanzelf via een pop-up als MVDL wordt opgestart.

Sc6

Blijf gezond

 

M.vr.gr

Michael

Ludo-Beyers schreef op 01.10.2021 om 14:53 uur

Heb jij enig idee hoelang dit kan duren ? Er zijn nog een paar kleinigheden niet echt in orde vandaar ...het is maar hobby maar toch !

Bol schreef op 01.10.2021 om 15:07 uur

@Ludo-Beyers

Hallo Ludo,

Daar hebben wij als moderators totaal geen zicht op, het kan morgen zijn, maar net zo goed over drie weken. U kunt uw vraag het beste rechtstreeks stellen aan Magix Support.

Fijn Weekend

Met vriendelijke groet, Rob

PS. ik heb uw en mijn foutmelding ook voorgelegd aan Magix Support, helaas nog geen antwoord teruggekregen.

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2021, 15:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ludo-Beyers schreef op 01.10.2021 om 18:16 uur

Bedankt Rob, ik wacht nog even af ...

Bol schreef op 01.10.2021 om 18:46 uur

@Ludo-Beyers

Hallo Ludo,

Zojuist, kreeg ik het onderstaande mailtje van Magix Support in mijn mailbox met het volgende antwoord:

Zoals ik nu leest, behoort uw probleem volgende week tot het verleden, het is op een hoge prioriteit gezet.

Met vriendelijk groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2021, 18:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-