Reacties

Bol schreef op 29.11.2021 om 23:52 uur

@advankalmthout

Hallo Ad,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waar het bij u fout gaat. Maar wat u zou kunnen proberen, is om het bestand videodeluxe.ini te verwijderen. Bij verwijdering worden de alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, maar tevens worden ook eventuele configuratiefouten hersteld.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

advankalmthout schreef op 01.12.2021 om 09:18 uur

Dag Bob

Dank u wel voor het snelle antwoord. Het was echter niet de oplossing voor het probleem. Ik heb ontdekt dat ik het probleem zelf veroorzaakte doordat de verwijzingen van een project en de daaraan verbonden onderdelen niet naar dezelfde map verwezen. Ik zag dit doordat bij gebruik van de demo video het programma het verder goed deed.

Bol schreef op 01.12.2021 om 10:43 uur

@advankalmthout

Hallo Ad,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het klopt, een MVP-projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Als een MVP-projectbestand corrupt is geworden, dan kan er onverwachte problemen optreden c.q. ontstaan. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-