Reacties

Bol schreef op 14.03.2024 om 20:35 uur

Hallo @hdaams,

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid-in-video-deluxe-2022-en-hoger-video-pro-x--1282487/

Succes,

Rob (forum moderator )

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2024, 20:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hdaams schreef op 14.03.2024 om 20:47 uur

Ik heb nu beeld in de tijdlijn echter nog niet in de monitor. Is daar ook een oplossing voor?

Bol schreef op 14.03.2024 om 20:50 uur

Hallo @hdaams,

Druk eens op functietoets "F9"

Succes,

Rob (forum moderator )

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hdaams schreef op 14.03.2024 om 20:52 uur

Helaas de monitor blijft zwart.

hdaams schreef op 14.03.2024 om 21:07 uur

Ik heb de computer uitgezet en opnieuw gestart en nu heb ik beeld in de monitor.

Hartelijk dank voor uw hulp!

Bol schreef op 14.03.2024 om 21:17 uur

Hallo @hdaams,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Nog even iets anders, wat voor merk videokaart zit er in uw computer en zijn daarvan ook de videokaartdrivers up-to-date?

Succes,

Rob (forum moderator )

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-