gezien er gisteren, weer een nieuwe Patch is uitgekomen, heet U die ook via hulp online actualiseren geinstalleerd nu versie Vdlx 2022 Patch (.119)
of deze omschreven mededeling:
"Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:
Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.
Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.
Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden."
ga naar : Apps / onderdelen / Magix Video Deluxe Premium / Plus (Sjablonen en effecten
klik tweemaal op verwijderen en op Ja
zet een vinkje bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2)
klik op verwijderen
nadat ze zijn verwijderd, ga dan naar: Hulp / Extra inhoud installeren.
Installeer Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) opnieuw.
Probeer het nu nog eens.
Succes, Rob
Aanvulling op: 02-02-2022 om 16:52uur
Mocht u nog ander problemen ondervinden met een van de ander pakketten, dan zou u deze net als bij Magix Video Deluxe Designelementen (1 en 2) ook op deze op dezelfde manier kunnen verwijderen en opnieuw installeren via Hulp / Extra inhoud installeren
Wanneer krijgt u deze melding, bij het verwijderen van Magix Video Deluxe designelementen (1 en 2) of bij het installeren? Als u op OK klikt, wat gebeurd er dan.
Kan het zijn dat u op een of andere manier de map GlobalContent per ongeluk hebt verwijderd?
Als dat zo is, dan raad ik u om VDL 2022 te deinstalleren en opnieuw te installeren, zoals Magix Support aangeeft. zie: Video deluxe opnieuw installeren
Helaas lukt dit ook niet. Het is mogelijk ivm het vinden van een oplossing dat ik mogelijk GlobalContent heb weggegooid. Het programma geeft aan dat ale add on's etc. geintalleerd zijn, maar helaas.
Wat ik ook had geprobeerd heb is windows naar een eerder punt terug te zetten, maar ook helaas geen resultaat,