Reacties

Bol schreef op 01.05.2018 om 18:37 uur

Hallo Jan,

Kunt u een omschrijving geven om welke extra pakketten het gaat die u kwijt bent?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 01.05.2018 om 19:19 uur

de twee eerste twee overgangen en de drie titelsjablomen

mi-bo schreef op 01.05.2018 om 19:46 uur

Jangoes,

Bij aankoop van MAGIX vdl heeft u een mail gekregen waarin serienummer en download van de extra pakketten waren vermeld, deze kunt U gewoon weer op de zelfde Pc installeren.

Groeten

Michael

Bol schreef op 01.05.2018 om 19:55 uur

Hallo Jan,

Ga naar het tabblad store. Als het goed is kan je deze hiervan opnieuw downloaden.

Wanneer het dan nog niet kan, ga dan naar: Hulp / lokale store-inhoud wissen en dan moet / kan je alles met een pijltje weer opnieuw installeren.

succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2018, 20:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 01.05.2018 om 20:24 uur

in de store kan ik ze niet meer vinden???

jangoes schreef op 01.05.2018 om 20:28 uur

ja snap het ik heb ze terug, dank

Bol schreef op 01.05.2018 om 23:05 uur

Hallo Jan,

Het is fijn om te lezen, dat je de extra pakketten weer heeft kunnen downloaden, zoals ik heb beschreven.

Heel veel succes met het samenstellen van je filmprojecten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-