Na importeren gaat programma gelijk afmixen..

cor_490 schreef op 18.10.2011 om 10:11 uur

Beste forum leden,

 

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe laptop omdat ik voor een bedrijf een bedrijfsfilm ga maken. Op onze computer heb ik Magix Video Deluxe 17 geïnstalleerd en het werkte fantastisch. Maar omdat ik de film samen met een collega van dat bedrijf wil maken, wil ik dat daar doen. Heb vervolgens het programma geïnstalleerd, alleen telkens wanneer ik een film (scène) wil toevoegen, gaat ie gelijk beginnen met afmixen!!! Hoe kan dat?

Ik snap er echt helemaal niets van!

 

Met vriendelijke groeten,

Cor Schellingerhout, 31-12-1995.

Reacties

mi-bo schreef op 18.10.2011 om 13:37 uur

Uw verhaal gelezen, wat heeft u bij Uw collega geïnstalleerd als dat het Magix programma is met zijn Email adres zal dit niet gaan lukken.

zie een reactie tegemoet

gr

cor_490 schreef op 20.10.2011 om 10:04 uur

 

Uw verhaal gelezen, wat heeft u bij Uw collega geïnstalleerd als dat het Magix programma is met zijn Email adres zal dit niet gaan lukken.

zie een reactie tegemoet

gr

 

Hallo,

Ik heb zelf het programma met mijn eigen e-mail adres geïnstalleerd op mijn laptop. Het programma ziet er goed uit, werkt goed, op onze computer draait hij gewoon goed. Op mijn laptop eveneens, maar wanneer ik een film ga importeren, krijg ik niet eens de kans om wat te knippen of kopiëren, want hij mix gelijk alles af.