Hallo Sylvain, een MVP bestand heeft geen video informatie alleen maar informatie over de b.v. instellingen en waar één en ander te vinden is in het project. video heeft alleen maar de extentie b.v. .avi of mp2 of mts2 Foto's kunnen b.v. .jpg hebben Mvg Kees
Ik ben het volmondig eens met wat @Kees-Haremaker (kees) beschrijft. Wat je eerst nog zou kunnen uitproberen, voordat je het programma reset naar de programma instellingen of gaat her-installeren is, om eerst de frametables opnieuw te laten aanmaken.
Dit doe je zo: ga met de muisaanwijzer op het beeldspoor staan en klik op de rechtermuisknop en kies in het geopende menu: Frametable (nieuw) aanmaken
Een goed bericht dat U een van mijn opties heeft kunnen gebruiken,waardoor Uw probleem is opgelost.
Wilt U svp. nog aangeven op het Forum wat precies het juiste was,hier kunnen MAGIX lezers & gebruikers die het zelfde probleem hebben dit als oplossing gebruiken.
Veel montage plezier met het mooie MAGIX VDL product.
Het doet mij deugd om te lezen, dat jouw probleem is opgelost, want wat de oplossing ook is, wij als forumleden proberen een forumlid zo goed mogelijk van adviezen te voorzien.
Veel succes met het samenstellen van je projecten.