MVD premium start niet op

bart-s57 schreef op 25.03.2016 om 19:40 uur

Na het installeren van Magix Video Deluxe Premium 2016 (trial versie) blijft het programma "hangen" bij het laden van de sneltoetsen (linksonderin). Het programma reageert niet meer en is alleen te sluiten via taakbeheer. Inmiddels heb ik het programma al een aantal keer verwijderd (mbv Revo uninstaller én het verwijderen van verborgen bestanden in de appdata/ roaming map etc) en opnieuw geïnstalleerd maar helaas geen succes. Er verschijnt geen foutcode op het scherm, het programma reageert gewoon niet meer (alhoewel in het venster van taakbeheer niet vermeld wordt dat het programma niet reageert...)

Wie o wie heeft hier een oplossing voor? 

Windows 10 64-bit (inclusief alle updates)

Intel quadcore Q9400 processor (2,66 GHZ)

4 GB intern geheugen

Intel 120 GB SSD

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2016 om 10:13 uur

Beste,

een trial versie is maar een keer op een email adres te downloaden, wat wilt u precies.

gr

michael

bart-s57 schreef op 26.03.2016 om 18:18 uur

Ik zou graag de trialversie werkend willen proberen maar dit lukt dus niet omdat het programma vastloopt... De trialversie is nog geldig en te verlengen met 30 dagen dus daar ligt het niet aan.

mi-bo schreef op 27.03.2016 om 10:47 uur

Beste,
een trial versie heeft beperkingen, mits u een trial versie neemt met registratie code, die heeft meer mogelijkheden ( 30 dagen).
Het nadeel hiervan is als u later besluit om een originele versie te kopen, dat de trialversie moeilijk is te verwijderen, m.a.w. bent u tevreden, dan met de trialversie verder als koop versie gaan, Let wel dat een 30dagen versie ook na 30 dagen geheel niet meer werkt,
gr
Michael

bart-s57 schreef op 27.03.2016 om 22:03 uur

Beste Michael,

Begrijpelijk dat een trial versie niet de volledige functionaliteit heeft. Tot zover was het me nog duidelijk. Het probleem zit hem echter in het feit dat het programma totaal niet reageert op enige input na het opstarten. Na het opstarten begint linksonderin het scherm een en ander te laden en het blijft hangen bij het laden van "laden van sneltoetsen". Dus er valt in dit geval niets te proberen aangezien er een bug in het programma/ mij computer zit waardoor er een onderdeel vastloopt. Wellicht is er iemand die bekend is met dit fenomeen en kan er een bestand (tijdelijk) verwijderd worden waardoor dit onderdeel wel normaal geladen wordt.