Muziek invoegen in Video deluxe 16 premium

vakejosse schreef op 11.03.2013 om 16:06 uur

Bij het monteren van een film wil ik in een bepaald gedeelte muziek invoeren.

Als ik daarna op de montage monitor het bewerkte gedeelte afspeel staat de muziek erop, toch als ik het achteraf brand op een DVD en die afspeel op de monitor of de tv staat de muziek er niet op.

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

GRTJS Vakejosse

Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2013 om 09:36 uur

Beste, eerst het stukje muziek importeren, dan staat het op de schijf, en in het programma, en dan wordt het wel mee gebrandt.

succes met het mooie MAGIX product.

vakejosse schreef op 13.03.2013 om 18:19 uur

Beste mi-bo,

Ik denk dat je mijn vraag verkeert hebt begrepen. Ik heb het stukje muziek geimporteerd via de harde schijf komt het in het programma, maar nu steld zich het probleem. Als ik het beluister in het programma op de montagemonitor staat het liedje op het filmfragment toch als ik het daarna brand op dvd en deze afspeel op pc of tv staat het liedje er niet op. Dat is het probleem.

mi-bo schreef op 14.03.2013 om 11:31 uur

Beste Vakejosse,

Ik kan uiteraard niet zien wat u allemaal heeft gedaan, een ezelbruggetje voor deze keer.

project met muziek staat op de tijdlijn, u heeft het over 720:576 bestand.

ga naar bestand exporteren, video als MAGIX video, er gaat een scherm open, kijk waar het project naar toegeschreven wordt, met mvx extentie, dan wordt het project voor gecodeerd, zoek deze op zet op de tijdlijn, en brandt het project op een dvd en beeld en geluid staat er op

succes, met het mooie MAGIX product

vakejosse schreef op 15.03.2013 om 17:08 uur

Beste Mi-Bo

Ik heb verschillende keren gedaan  wat je mij aanrade spijtig genoeg nog altijd geen resultaat.

Maar toch bedankt om proberen het probleem op te lossen.

Grtjs,

Vakejosse