multicam editing

lucky_me schreef op 24.06.2017 om 18:10 uur

Ik ben een project aan het monteren dat opgenomen werd met 2 camera's met behulp van de multicam functie in magix video pro x (versie 15.0.4.164 (UDP3). bewerkingsmodus is "standaard". Ik heb in het programma dus de beschikking over 2 preview vensters waarbij het rechtse gebruikt wordt als montage monitor. De verschillende camera beelden worden alle hierin vertoond en het geactiveerde beeld komt in het linkse preview venster.

Mijn probleem is dat na enkele minuten het rechtse preview venster het beeld overneemt van het linkse en ik dus niet meer kan wisselen van camera

Ik werk met windows10 Home - 64bits - 12GB Ram - processor i7 CPU 960@3.20GHz 2.79GHz

Is dit probleem gekend bij iemand?

Reacties

mi-bo schreef op 25.06.2017 om 14:17 uur

hallo lucky_me.

Even na lezen van Uw oproep het zelfde gedaan,

activeer geluid,( andere audio-objecten op dit spoor uitlijnen, dan wordt geluid synchroon gezet.

Bij de montage moet via bron monitor worden gewerkt, en na afspelen is het resultaat van hierboven op linker monitor.

gr

Michael

lucky_me schreef op 25.06.2017 om 16:35 uur

Dank voor je reactie Michael. Het probleem is dat de bron monitor na enige tijd het beeld overneemt van de linker monitor en er dus in feite geen bronmonitor meer is. hier lijkt me toch nog een beetje werk aan. Spijtig want opnames doe ik meestal met meerdere camera's

Voormalige gebruiker schreef op 25.06.2017 om 17:00 uur

Hallo Luc,

Even met je meedenken en e.a. uitsluiten.

Je heeft géén 2 previewvensters, maar één Previewvenster (links) "programma: bestandsnaam" en één bronvenster (rechts) "Bron: bestandsnaam".

Het kan zijn, dat dat de twee vensters, op een onverklaarbaar wijze, na enkele minuten van plaats wisselt. Kijk eens wat er boven op de vensterbalk staat.

Groet,

Rob