Beste,
Ik werk al geruime tijd met Magix Pro X. Het is nu voor de eerste maal dat ik de multicam functie gebruik. Daar heb ik heel wat problemen mee !!! Het gaat over de opname van een kerstconcert, welke is opgenomen met 4 camera's. Ik heb eerst alle opgenomen beelden + audio op de tijdlijn geplaatst (sporen 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 -10) en alles gesynchroniseerd. Dat is gelukt ! Dan heb ik de multicam functie geactiveerd en dan beginnen de problemen van vastlopende en schokkende beelden bij het kiezen van de juiste beelden door met de muis op het juiste venster (4 vensters) te klikken. Het principe is eenvoudig doch het verwerken is wat anders. Ik dacht eerst dat het aan mijn PC ligt, dat die te traag was, maar daar ligt het niet aan ! M.i. is het programma te licht om dit te kunnen verwerken ! Ik overweeg om zelfs over te stappen naar Edius ! Het programma blijft maw. hangen op een bepaald beeld, dat is wel handig om zo de juiste beelden te kiezen !!!
Wie heeft hier ervaring mee en hoe kan ik dit oplossen (programma instellingen aanpassen ?) zodat de beelden vlot afgespeeld worden van de 4 verschillende camera's in de multicam functie. Ja ik krijg wel steeds reclame van Magix om hun nieuw programma te uploaden maar dat ze eerst zorgen dat hun programma en hun toepassingen naar behoren werken !