MPEG4-exportmodule

adenmonikamoors schreef op 26.05.2017 om 11:10 uur

Ik gebruik sinds kort Magix Pro X 8 in de standaardfunctie. Bij het exporteren van een video in MPEG4 krijg ik echter steeds een foutmelding, namelijk "MPEG4-exportmodule: de export is met een onbekende fout afgebroken". Ik heb echter wel MPEG4 als extra opgehaald en bij programma instelling op Mainconcept gezet. Wij weet de oplossing voor mijn probleem?

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2017 om 15:01 uur

Hallo Adenmonikamoors.

Welkom op de MAGIX info site.

Gezien MAGIX Video Pro X een online Download product is.

Heeft U het product wel volledig geïnstalleerd en online geactualiseerd.

gr

Michael

adenmonikamoors schreef op 26.05.2017 om 15:28 uur

Ja, dat heb ik.

mi-bo schreef op 26.05.2017 om 15:38 uur

Is het ook zo gedaan

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2017 om 15:50 uur

Hallo Ad,

Wordt er bij de foutmelding geen Foutmeldingsbericht gegeven? Als dit wel het geval is, wat is dan deze melding?

Heb je ook als eens het programma op de standaardwaarde teruggezet. Dit doe je via: Bestand / instellingen / programma-instellingen....

Groet,

Rob

adenmonikamoors schreef op 26.05.2017 om 16:27 uur

mi-bo, ja ik heb het zo gedaan.

Robvroe1, ik heb hem op de standaardwaarde teruggezet, doch ook daar geeft hij dezelfde foutmelding. Er staat geen foutmeldingsbericht bij. Er staat een gele waarschuwingsdriehoek met een uitroepteken erin en de letterlijk tekst is MPEG4-exportmodule: de export is met een onbekend fout afgebroken.

Het komt bij alle exportmogelijkheden.

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2017 om 22:07 uur

Hallo Ad,

Sommige videokaarten kunnen niet overweg met hardware versnelling. Wanneer ik de hardware versnelling aan vinkt dan lok ik ook deze foutmelding uit.

Druk op de letter "Y" en ga naar het tabblad "Import/export" en haal de vinkjes weg bij hardware versnelling.

Probeer het nu nog eens.

Succes,

Rob

adenmonikamoors schreef op 13.06.2017 om 21:25 uur

Rob bedankt, na het weghalen van de vinkjes was mijn probleem inderdaad verholpen.

Voormalige gebruiker schreef op 14.06.2017 om 13:11 uur

Graag gedaan..Rob

janheijnis schreef op 14.06.2017 om 14:47 uur

"Sommige videokaarten kunnen niet overweg met hardware versnelling" Dan vraag ik mij direct af: welke videokaarten wél? Zijn er eigenlijk voorkeuren/eisen voor de grafische kaart icm ProX..?

Voormalige gebruiker schreef op 14.06.2017 om 15:34 uur

Hallo Jan,

Ik kan je geen antwoord geven op de vraag, welke grafische kaarten wel met de hardware versnelling om kan gaan. Wel weet ik dat mijn NVIDIA GeForce GTX 970 dit in ieder geval niet kan. Je zou deze vraag aan Magix Support moet stellen, die moeten het kunnen aangeven.

Groet,

Rob

janheijnis schreef op 19.06.2017 om 18:58 uur

Hallo Jan,

Ik kan je geen antwoord geven op de vraag, welke grafische kaarten wel met de hardware versnelling om kan gaan. Wel weet ik dat mijn NVIDIA GeForce GTX 970 dit in ieder geval niet kan. Je zou deze vraag aan Magix Support moet stellen, die moeten het kunnen aangeven.

Groet,

Rob

Ach, het is niet van levensbelang. Ik dacht, misschien weet je het..

Dank.

mschagen schreef op 25.06.2017 om 18:35 uur

eigenlijk wordt hardwareversnelling alleen voor de intel ingebouwde gpu ondersteund. "Intel HD" en dan een nummer. Er was een tijd dat een bepaalde set van kaarten ook ondersteund werd maar in recente versies van de software is dat volgens mij helemaal verdwenen.