hallo ik heb onlangs video deluxe 16 gedownload maar als ik een filmpje die ik met mijn mobiel heb opgenomen wil bewerken lopen beeld en geluid niet synchroon, ik werk met windows 7
Dit is een vervelend verhaal, maar in MAGIX vdl 16 ( Basic ) van 2009 was het namelijk niet mogelijk om mp4 filmpjes ( bestanden ) te bewerken, in de premium versie wel,
misschien een optie om er over na te denken om het nieuwe pakket MAGIX vdl ( 2017 ) basic pakket te kopen,met dit vernieuwde pakket is het wel mogelijk en dan zijn alle ergernissen verholpen,direct via magix.com online te koop en te installeren en kan je lekker verder gaan met je mooie hobby.
groetjes
Opa Mike
Voormalige gebruiker
schreef op 22.04.2017 om 14:32 uur
Hallo Betty,
Helaas heb ik VDL 16 uit 2009 niet meer op mijn PC staan, maar ik zou proberen u toch te helpen.
U heeft Magix vdl 16 op uw PC geïnstalleerd. U heeft een mp4 filmpje van uw telefoon op de tijdlijn VDL 16 gezet. Zo te beoordelen zou uw versie VDL 16 overweg kunnen met mp4 bestanden. Het is wel zo dat de meeste telefoons filmpje opneemt met 30 frames per seconde.
Wat u zou kunnen proberen is: (ik weet het niet meer of dit ook al in VDL 16 kon)
klik op "Y" en u komt in het menu programma-instellingen
Klik op het tabblad "Video/Audio"
Zet een vinkje bij "Frametable bij import automatisch aanmaken"
start het programma opnieuw op en maak een nieuw project aan.
Helaas heb ik VDL 16 uit 2009 niet meer op mijn PC staan, maar ik zou proberen u toch te helpen.
U heeft Magix vdl 16 op uw PC geïnstalleerd. U heeft een mp4 filmpje van uw telefoon op de tijdlijn VDL 16 gezet. Zo te beoordelen zou uw versie VDL 16 overweg kunnen met mp4 bestanden. Het is wel zo dat de meeste telefoons filmpje opneemt met 30 frames per seconde.
Wat u zou kunnen proberen is: (ik weet het niet meer of dit ook al in VDL 16 kon)
klik op "Y" en u komt in het menu programma-instellingen
Klik op het tabblad "Video/Audio"
Zet een vinkje bij "Frametable bij import automatisch aanmaken"
start het programma opnieuw op en maak een nieuw project aan.
sleep nu het filmfragment naar de tijdlijn.
Succes,
Rob
hallo robbedankt voor je reactie, ik heb inmiddels opa mike bedankt... helaas werkt het niet het beeld is nu heel wazig en beeld en geluid loopt nog niet synchroon
Hallo Betty, je kunt in Magix wel wat schuiven met het audio gebruik dan de toetsaanslag <ALT> O dan verschijnt het volgende windowtje, je moet wel even declip selecteren