Moedeloos wordt ik er van. Kan als administrator geen betaalde MPEG-CODE activeren. Heb alle andere mogelijkheden doorlopen. Krijg elke keer de melding dat ik de activering als administrator opnieuw moet doen . VIDEODELUXE 2018
Heeft U al eerder een account aangemaakt op dit Forum onder een andere naam , gezien Uw vraag gaat over MVDL 2018.(gezien U op een andere Topic U klacht heeft geschreven)
Een vraag:
heeft U het programma MVDL 2018 pas weer opnieuw geïnstalleerd en onder welke versie van Windows, daar U schrijft over een betaalde MPEG CODE activeren.
Via een persoonlijk bericht hebt @Serafijn mij het volgende laten weten:
Ik heb die sleutel kunnen verwijderen met het programma: registrar registry manager. Ik heb dan het programma opnieuw geïnstalleerd en inderdaad ik heb dan de Mpeg2- codex kunnen activeren online. Tot zover het goede nieuws in verband met Magix.
Met vriendelijke groet,
Rob (moderator)
Aanvulling: 20-02-2022 om 15:25uur
Het gaat dan om deze sleutel:
MPEG-2 codec you need to remove this key: Computer\HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{B34CD9F0-58BE-48A9-8F8F-002906E620EB}
Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvulling en en correcties
ik heb er een kenner bij gehaald. heeft twee sleutels verwijderd, maar zonder resultaat. de upgrade van de codec lukt wederom niet. Daarna MVL opnieuw geinstalleerd. Als iemand mij verder kan helpen, hoor ik het graag.
Ik vind het zeer vreemd, dat het bij u nog is niet lukt om VDL 2018 goed werkend op uw PC te installeren. Het enige advies, die ik u nu nog kan geven is, stuur een email naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.
Ik ben er ervanuit gegaan, dat uw MPEG codec probleem, met mijn laatste bovenstaand antwoord is opgelost? Ik verneem dat graag van u, zodat wij deze topic als opgelost kunnen aanmerken.
Heb u nog contact opgenomen met Magix Support? Zelf werkt bij mij VDL 2018 plus / premium naar behoren. Geen enkel probleem met de Mpeg codecs. Mijn advies is, deinstalleer VDL 2018 eens zeer grondig en installeer VDL 2018 dan opnieuw op. Vanavond ga ik nog eens kijken of VDL 2018 plus | premium goed te installeren is. Ik laat het nog weten wat mijn resultaat is.
Dat vermoeden had ik al, maar ik schrijf geen antwoorden, die ik niet kan onderbouwen. Maar goed, als u de procedure, die ik eerder heb beschreven volgt, dan zal het misschien goed kunnen komen, ten minste als u VDL 2018 Premium | Plus hebt. Als u VDL 2018 opstart, dan kunt zien welke wat u bezit. Staat daar Video Deluxe 2018 Premium of Plus? Als er niets staat, dat is dit VDL 2018 standaard.
Groet,
Rob
PS. Mijn eerder gegeven antwoord verwijderd en vervangen voor een verbeterd antwoord.