Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2017 om 18:07 uur

Jacques.

U schrijft over MAGIX vdl 2018 mag ik aannemen, heeft u na het installeren, ook via hulp online actualiseren gedaan, dan wordt namelijk ook de Mpeg4 codec geïnstalleerd.

Ook mogelijk,als voor de eerste keer een Mpeg4 project op de tijdlijn wordt gezet, dan krijgt U een melding online Mpeg4 activeren, hiervoor is wel internet voor nodig.

voor deze optie is een bedrag van € 4,99 verschuldig

Groeten

Michael

jacques-jongejan schreef op 16.11.2017 om 20:33 uur

Beste Michael

Bedankt voor je antwoord, inderdaad heb ik dat niet gedaan. Nu achteraf het geprobeerd maar herkent nu mijn serieno. niet als de juiste code. Heb nu een mail gestuurd naar klanten support, voor een leek vind ik dat het wel iets duidelijker aangegeven had moeten worden

Jacqued

Bol schreef op 16.11.2017 om 21:12 uur

Hallo Jacqued,

Misschien is dit de oplossing:

Ga naar:

1. http://www.magix.com/nl/
  2. Klik op het poppetje rechtsboven
  3. Log hier in en klik op volgende
  4. Klik op mijn producten en zoek Video Deluxe (2018) op
  5. klik op meer details weergeven
  6. Klik dan op Uncheck
  7. Probeer het nu nog eens. (VDL opnieuw activeren)

Succes,

Bol

Aanvulling 16-11-2017 om 23:15uur

1. Mpeg-2 / Mpeg-4 standaard worden gratis geactiveerd, als u een clip voor het eerst op de tijdlijn zet.
  2. Mpeg-4 mainconcept: kunt u tegen betaling aanschaffen indien nodig. Het kan zijn dat deze al reeds op de PC aanwezig is.

Dit staat te lezen in het handboek.pdf

Klik op de afbeelding om het te vergroten

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2017, 23:22, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-