mpeg 4

boerco schreef op 01.10.2013 om 17:18 uur

Ik heb sinds kort een nieuwe PC alles werkt behalve de MPEG 4 op mijn vorige computer

werkte de, MPEG4, prima.

Als ik de Films uit de directoy ophaal in Magix delux 15 komt er een blokje die naar mijn code

vraag en als ik die in vul krijg ik in beeld dat de code niet herkend wordt terwijl ik op 14-05-2011

de codec gekocht heb.

Dus nu kan ik geruime tijd geen films bewerken.

Weet iemand een oplossing???

Cor Boer

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2013 om 18:30 uur

Hallo,

Heb je het programma na installatie opnieuw geregistreerd bij Magix?

gr.

Rob

boerco schreef op 01.10.2013 om 21:53 uur

Hallo Rob

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb bij het opnieuw installeren van mijn Viedeo deluxe 15 DVD bij het registreren de nummers

van het registreren ingevuld en bij de volgende vraag aangegeven dat ik geregistreerd was.

Groeten Cor Boer

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2013 om 23:12 uur

Hallo Rob

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb bij het opnieuw installeren van mijn Viedeo deluxe 15 DVD bij het registreren de nummers

van het registreren ingevuld en bij de volgende vraag aangegeven dat ik geregistreerd was.

Groeten Cor Boer

Hallo Cor,

Ik zou zeggen neem contact op met Magix. https://support2.magix.com/customer/nl  op deze site is inloggen verplicht.

Succes,

Rob

boerco schreef op 02.10.2013 om 13:17 uur

Hallo Rob

Ik heb bij het opnieuw instaleren de codes van de CD ingetikt en daarna

het vakje aangevink dat ik al geregistreerd ben als dat niet juist is

waar kan ik dan de link registreren vinden???

Cor Boer

Voormalige gebruiker schreef op 02.10.2013 om 14:22 uur

Hallo Cor,

Je kunt zelf een kijkje nemen wat er zoal geregistreerd is bij Magix en wat de serienummers zijn.

Ga naar:  https://support2.magix.com/customer/nl/magix_customer.  Je moet hier wel inloggen.

Klik op "wijzig uw instelling" . Klik nu op "mijn producten". Hier staan uw gegevens met de serienummers vermeld.

U kunt ook een activeringscode generen. Klik op "activerings code generen (ik weet niet of dit ook van toepassing voor gekochte codecs).

Succes,

Rob

boerco schreef op 02.10.2013 om 17:08 uur

Rob nogmaals bedankt ik sta geregistreerd en de nieuwe computer ook, ik heb vorige week

maandag een mail naar support gestuurd maar nog geen antwoord dus nog maar even afwachten

In iedergeval bedankt voor je inzet

Cor Boer

boerco schreef op 15.10.2013 om 14:57 uur

Hallo Rob

Inmiddels kan ik nu weer Magix Video deluxe 15 werken en is het opgelost.

Ik had een MPEG-4 codec in 2011 gekocht en die werkte dus goed ,tot enkele weken

geleden toen mijn oude computer het begaf en mijn nieuwe computer de code niet herkende.

Bij aanschaf dus van de nieuwe computer moet er een andere codec code komen

en die heb ik nuvia Magix support en werkt alles weer prima.

In ieder geval allen bedankt voor het mee denken enz

Cor Boer