Mp4 laden wil niet

dubianthus schreef op 20.11.2024 om 12:33 uur

Ik heb op telefoon foto's en filmpjes gemaakt, de filmpjes zijn MP4 en willen niet laden in Photo Story de luxe 2016.

Eerder heb ik het wel gedaan, nu wordt er om een serienummer gevraagd. Wanneer ik mijn code opnieuw invoer wordt dat niet geaccepteerd. Mijn programma is wel geregistreerd en geactiveerd.

Hoe kan ik de filmpjes in mijn slideshow krijgen? Heeft iemand de oplossing voor me?

Dank! 😉

Reacties

Bol schreef op 02.12.2024 om 14:57 uur

@dubianthus

Hallo Hetty,

Sorry voor mijn verlate reactie. Hiervandaan kan niet beoordelen of u probleem reeds is opgelost.

U geeft aan, dat u nog werkt met Photostory Deluxe 2016. Vraagje, hebt u soms een nieuwe telefoon aangeschaft? Als dat zo is, dan kan het zijn dat uw oude telefoon staat op MP4 (H.264) en uw nieuwe telefoon, die is waarschijnlijk ingesteld op MP4 (HEVC).

U hebt nu drie opties:

1. Omdat Photostory 2016 MP4 HEVC bestanden ondersteund dan moet u wel de HEVC codec aanschaffen ad: € 4,99
  2. Ga naar de Advanced video options en zet deze dan op MP4 (H.264) Zie afbeelding
  3. U kunt ook uw MP4 (HEVC) bestanden met HandBrake: Open Source Video Transcoder converteren naar MP4 (H.264) bestanden.

....Nu wordt er om een serienummer gevraagd. Wanneer ik mijn code opnieuw invoer wordt dat niet geaccepteerd. Mijn programma is wel geregistreerd en geactiveerd.....

Als bij u dit probleem ook nog niet is opgelost, ga dan naar: Hulp>Programma deactiveren. Start Photostory 2016 opnieuw op en activeer en registreer het dan met het correcte P3-serienummer en emailadres. U kunt het juiste P3-serienummer vinden onder Uw Account / Mijn Producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.12.2024 om 23:08 uur

@dubianthus

Hallo Hetty,

Het mij deugd om te zien, dat uw problemen zijn opgelost.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw slideshows.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-