Monteren video

louisdepaepe schreef op 19.02.2017 om 08:45 uur

Ik open "Magix video deluxe 2016 plus"

melding: Sorry interal Error !!

No Projectinfo inDelete Undo Projekt.

File intern PL.cpp line 2090"

Geen startscherm,

zo kan ik ,ik geen film monteren.

Was al meer dan een jaar tevreden.

Heb het program eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd,maar terug hetzelfde probleem.

Grtjs

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.02.2017 om 09:25 uur

Hallo Louis,

Deze foutmelding kan van alles zijn. Zelf denk ik, dat het Videodeluxe.ini bestand beschadigd is. Ga naar: C:\gebruikers \ AppData (verborgenmap) \ Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe22_????? \ Videodeluxe.ini. Verwijder dit bestand en start VDL 2016 opnieuw op. Nu wordt videodeluxe.ini bestand opnieuw aangemaakt. Uit ervaring weet ik, dat na herinstallatie je persoonlijke instellingen niet worden overschreven.

Succes,

Rob

louisdepaepe schreef op 20.02.2017 om 14:24 uur

Neen het is mij niet gelukt.

Het probleem herhaald zich.

jammer

Hallo Louis,

Deze foutmelding kan van alles zijn. Zelf denk ik, dat het Videodeluxe.ini bestand beschadigd is. Ga naar: C:\gebruikers \ AppData (verborgenmap) \ Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe22_????? \ Videodeluxe.ini. Verwijder dit bestand en start VDL 2016 opnieuw op. Nu wordt videodeluxe.ini bestand opnieuw aangemaakt. Uit ervaring weet ik, dat na herinstallatie je persoonlijke instellingen niet worden overschreven.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 20.02.2017 om 15:06 uur

Hallo Louis,

Misschien kan je VDL 2016 herstellen.

Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam \ Documenten \ MAGIX Downloads \ Installationsmanager en start Video_deluxe_2016_Premium_DLV_nl-NL_160428_14-51_15_0_0_90.exe op en klik op herstellen.

Succes,

Rob

louisdepaepe schreef op 20.02.2017 om 17:00 uur

Inderdaad,Rob,dat was het.Ik ben zo blij,dat alles terug o.k. is.

Ik kan dat program,echt niet meer missen.

Bedankt

Voormalige gebruiker schreef op 20.02.2017 om 17:16 uur

Hallo Louis,

Fijn te horen dat je probleem is opgelost.

Veel plezier met het maken van je projecten.

Groet,

Robn