mixdown melding "hardwarecodering gedeactiveerd

Erik-Ruck schreef op 10.10.2024 om 13:12 uur

Desktop intelcore i7, NVIDIA RTX 3050, 32 gb, Windows 11, video deluxe 2025 Plus.

Ook ik heb last van deze bekende klacht. Echter ik kan de oplossingen (instellingen) niet terug vinden op mijn apparaten. Magix brandscherm geeft aan dat de hardwarecodering in-actief is en de driver van de grafischekaart geactiveerd dient te worden. In instellingen van de pc vind ik alleen een optie in de grafischekaart om de gpu te versnellen, maar die stand al aan.

Alle andere instellingen waarover in het forum wordt gesproken kan ik niet terug vinden in mijn PC noch in Magix. Is er iemand die mij stap voor stap door de instellingen kan leiden?

Reacties

Bol schreef op 12.10.2024 om 20:10 uur

@Erik-Ruck,

Hallo Erik,

Misschien hebt u Hier wat aan. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/video-x14-bij-encoderen-blu-ray-geen-hardwareversnelling--1327975/

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-