Reacties

Bol schreef op 16.03.2025 om 12:43 uur

@loos_5

Hallo Robbert,

U hebt uw VDL geüpdatet. U bent vergeten te vermelden wat uw eerder VDL versie was en welke VDL versie na de update is geworden.

Met vriendelijke groeten,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loos_5 schreef op 16.03.2025 om 15:23 uur

dat is een goede. ik heb nu versie 23.0.1.236. ik durf echt niet te zeggen welke versie het exact hier voor was.

magix video deluxe 2024 premium

Bol schreef op 17.03.2025 om 14:21 uur

@loos_5

Hallo Robbert,

Versie 23.0.1.236 is inderdaad Video Deluxe 2024. Maar de mix functie bij Chroma Key is vanaf VDL 2023 niet meer aanwezig. Magix Duitsland heeft de lay-out voor de Chroma Key aangepast / gewijzigd.

Dit was nog zo in Video Deluxe 2022

Vanaf Video Deluxe 2023 is dit de lay-out

U kunt nu doormiddel van Videoniveau mixen.

Met vriendelijke groeten,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.03.2025, 14:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

loos_5 schreef op 17.03.2025 om 14:30 uur

Volgens mij heb ik 6 maanden geleden 2024 versie gekocht en toen had deze die mix functie nog steeds.

Ga ga ik deze verwijderen en opnieuw installeren en weigeren om te updaten.

Ik kan helaas niet zonder deze functie. 5 videos over elkaar met ieder 20% geeft een flets beeld ipv helder beeld waar licht toegevoegd wordt.

Bol schreef op 17.03.2025 om 16:01 uur

@loos_5

Hallo Robbert,

Ik moet even terugkomen op mijn bewering, dat de MIX functie reeds vanaf VDL2023 was verdwenen. Omdat ik VDL2024 niet meer bezit is, heb ik voor even VDL2023 geïnstalleerd en zag ik dat de MIX functie nog wel in aanwezig is / was.

Omdat ik nu reeds met VDL2025 werkt en zie dat de MIX functie ook hierin niet meer aanwezig is. Ik ben zeer benieuwd of u na herinstallatie van VDL2024 de MIX functie weer terug hebt gekregen.

Succes,

Rob (moderator)

PS. ik lees in een van uw persoonlijk bericht aan mij, dat u dit probleem reeds hebt voorgelegd aan Magix Support Duitsland.

PC -1-

PC -2-