mislukte installatie USB-video-omzetter

a-vee schreef op 06.04.2009 om 11:44 uur
Beste mensen,
Ik kocht het pakket 'Red uw Video's!' Het installeren van MAGIX Film op DVD 7 gaf geen problemen.
Maar de installatie van de USB-video-omzetter lukt niet. Na het plaatsen van de programmadisc volgt er direct al geen menu. Als ik via 'Mijn computer' de USB-treiber (het staat er in het Duits) aanklik start de installatie. Ik volg precies de handleiding, sluit af met 'Voltooien' en start daarna de computer opnieuw op.
Daarna sluit ik het apparaat aan via de USB poort van mijn computer (punt 6 van de handleiding) en daarna zou er een hardware-dialoog moeten verschijnen.
Die verschijnt niet, waardoor de rest van de installatie dus ook de mist in gaat.
Graag info hoe ik hiermee aan moet.
Groeten,     A.Veeman.

Reacties

mi-bo schreef op 06.04.2009 om 11:57 uur

Beste na installeren van dvd 7, eerst registreren bij Magix, daarna via help extra functies activeren, ( mpeg2 en Dolby surround) daarna af sluiten en opstarten van PC.
heeft u een zwarte of rode grabber.
bij zwarte : via verkenner magix dvd  de drivers van USB installeren, pc af\aan en dan pas de USB grabber met analoog installeren.
De rode grabber eerst aansluiting analoog naar pc met grabber en daarna drivers USB installeren,
Het opstart verhaal,start dvd7 op ga naar film rol rechts open deze dan naar analoog video, en dan pas wordt het menu opgestart waar u mee gaat werken, video zorgen dat grabber is geactiveerd, bij adio het zelfde, bestand opslaan, naar mxv±dvd. en alles komt goed, succes,

mi-bo schreef op 08.04.2009 om 08:58 uur
ter aanvulling, wel zorgen dat er via scartkabel, of svhs aansluiting is, dan video\camera aanzetten en u krijgt beeld. op opname  knop drukken en u kunt opnemen, stopt u,  dan kunt u op oke drukken en u opname staat op de tijdlijn om te bewerken, succes.