Mijn serienummer voor NewBlue TotalFX wordt niet geaccepteerd Bart-Mudde schreef op 02.03.2022 om 15:15 uur Het is te ook te lang voor de invoerplaats. Het bestaat uit 5 blokjes van 6 tekens. Invoer met en zonder verbindingstreepjes maakt geen verschil. Het betreft een PC met Windows 11 Pro. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 02.03.2022 om 15:32 uur @Bart-Mudde Wellkom Bart als MAGIX gebruiker op het gebruikers Forum van MAGIX Daar U vandaag een Topic heeft aan gemaakt, heeft U misschien ook nog een ander account geregistreerd bij MAGIX. Over welke versie van MVDL schrijft U betreft probleem met installeren van NewBlue TotalFX Vriendelijke groet Michael Wijziging aangebracht i.v.m verbeterde info Bol schreef op 02.03.2022 om 16:10 uur @Bart-Mudde Hallo Bart, Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support. ....Mijn serienummer voor NewBlue TotalFX wordt niet geaccepteerd... Begint uw serienummer met "G3"? Als dat zo is, ga dan naar: Hulp / Contentpakket(ten) activeren Vul het G3 nummer in en klik op Verdergaan Ga nu naar: Effecten / Extra effecten Zelf heb ik deze niet, maar als NewBlue TotalFX daarbij staat, dan kunt u deze hiervan installeren Met vriendelijke groet, Rob 1