Mijn Reisroute kaart werkt nog steeds niet

lellet schreef op 17.12.2014 om 16:50 uur

Beste mensen,

nadat ik mijn computer opnieuw heb laten installeren, Video deluxe 17 Premium opnieuw heb geïnstalleerd nadat ik VDL had verwijderd, en de pc heb geschoond, patches heb gedownload, vragen en antwoorden heb gelezen, werkt de Reisroute kaart nog steeds niet.

Informatie bij Magix heb ik gevraagd maar dan wordt ik verwezen naar ??

Kortom, VDL 17 is onvolledig en werkt niet naar behoren.

Zo te zien toch wel een groot probleem bij Magix, waar niets meegedaan wordt, want de patches werken bij mij helemaal niet.

Is er wellicht een computerdeskundige die hier met dit probleem wel op de hoogte is, want met de antwoorden die hier gegeven worden, hoe aardig ook bedoeld, daar kan ik helemaal niets mee.

Ik gebruik Windows7 Home Editie en VDL 17 Premium.

Met vriendelijk groet,

Lellet

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.12.2014 om 18:12 uur

Beste Lellet,

Download hier een patch https://support2.magix.com/customer/nl/faq/reisroute-animatie-blijft-hangen-op-kaart-wordt-geladen zie afbeelding

Succes,

Rob

lellet schreef op 17.12.2014 om 19:26 uur

Rob, bedankt voor de beantwoording.

Echter ik heb de patche 1.5.3 en 10.0.12.2 al gedownload maar het rondje bovenaan de kaart blijft nog steeds ronddraaien.

Windows 3000988 en 3008627 heb ik geïnstalleerd, terwijl Windows KB 2918614 niet te verwijderen is, want die komt steeds terug.

De opmerkingen, goede raad heb ik gelezen en opgevolgd.

De kaart die Magix gebruikt van OpenStreetmap.org werkt wel op mijn P.C., maar die weet ik niet te gebruiken in Magix.

Helaas.

Bedankt voor het reageren.

Met vriendelijke groet,

Lellet