Mijn bewerkte video word tijdens het bewerken niet tusentijds opgeslagen aenmvandongen schreef op 06.05.2014 om 14:57 uur Mijn video word tijdens het bewerken niet tusentijds opgeslagen. Het automatische opslaan is aan gevinkt en de tijd is ingestel op 5 min. Windows 8.1 ASUS N76VB-T4046H Ik werke met Videodelux 2014 Premium. Terug naar de post
Reacties FransS schreef op 06.05.2014 om 16:37 uur Hoe ben je daar achter gekomen? FransS aenmvandongen schreef op 07.05.2014 om 10:23 uur Hallo FransS Omdat ik al even een video aan het bewerken was en het programma onverwachts afsloot. Toen ik het programma opnieuw opstarte zag ik van alles wat bewerkt was niets meer terug zag. De bewerking had meer dan 20 minuten geduurt. aenmvandongen FransS schreef op 07.05.2014 om 14:12 uur Kan je eens proberen,om als je bij openen een BAK.file te open want dan kan je zien of er iets opgeslagen is. Je vult dan in BAK 1,2,of3 maakt in wezen niet uit wat voor nummer je er achter zet. Suc6 Frans S aenmvandongen schreef op 07.05.2014 om 15:59 uur Ik heb de een Bak.file geopend en daar is de video in opgeslagen. Dan zal ik als het programma zich zelf om wat voor rede dan ook afsluit eerst kijken inde laatste Bak.file of er dan een copie is gemaakt . Nu kan ik niet zien of het een Bak.file is van een normaal afgesloten programma of van het deel dat voor de spontane afsluiting. bedankt voor het advies en ik hou het in de gaten. aenmvandongen 1