mijn AVI beelden spelen niet goed af. Hoe komt dat?

shaker schreef op 03.07.2010 om 11:25 uur
Telkens ik AVI beelden bekijk of inlees op 'Magix film op cd & dvd 6' en deze bekijk komt telkens de eerste frame overal in de film terug. Zeer raar. Mijn vorige camera (foto toestel) maakt ook AVI beelden aan en bij deze is dit niet het geval. Nu heb ik een nieuwe Digicam 8.0. De beelden zijn ook AVI.
Als ik die beelden bekijk met VLC media player dan is er helemaal niets te merken aan die beelden. Wat kan ik hier aan doen?
Bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2010 om 15:32 uur
Beste,
u gebruikt nu versie 6, Magix gaat met de tijd mee, u trouwens ook, koop een mooie dure camera, een optie film op cd & dvd 8 werkt onder win7 en zou een goede optie zijn om hier eens over na te denken om dit te kopen en installeren, en vele ergenissen zullen opgelost zijn.
succes.
 
shaker schreef op 03.07.2010 om 17:01 uur
Akkoord,
maar daarmee is mijn huidig probleem niet opgelost.
De beelden van die reis kan ik niet overdoen met nieuw en beter materiaal

Polders schreef op 11.07.2010 om 12:39 uur
Beste shaker, de Magix programma's wijzigen niets aan het oorspronkelijke foto- en/of filmmateriaal.
Uw opnamen zijn nog geheel onbewerkt beschikbaar en hoeven dus niet over - alhoewel nog eens zo'n reis :).

Probeer eens of er een beter resultaat mogelijk is, door de nieuwste versie van Magix Video deLuxe - een proefversie met geldigheid voor een beperkte periode - te downloaden.
Daarmee kunt u uitproberen of er een beter resultaat met uw (niet veranderde basismateriaal) mogelijk is.
Succes
shaker schreef op 11.07.2010 om 14:14 uur
Voorlopig heb ik mijn probleem opgelost door de AVI bestanden gewoon eens door een AVI converter te draaien. Van AVI naar AVI.
Raar maar nu spelen de beelden normaal af.

Bedankt voor het advies van iedereen.