met Home en of End toets naar geselecteerde

Kees-Haremaker schreef op 29.12.2015 om 00:24 uur

Hallo,

Ik gebruik VDL 2016 Premium,

Ik probeer steeds uit om als ik een clip of meerdere aansluitende clips wil benaderen dan werkte het vroeger dat de markerlijn naar het begin van een geselecteerde clip gaat na het bedienen van de Home toets.

Maar in deze versie gaat de markerlijn na het bedienen van de Home toets  naar het begin van de film i.p.v. naar het begin van de geseleteerde clip, ook bij het bedienen van de End toets gaat de marker naar het gehele einde.

Is er een instelling die er voor zorgt dat de marker doet wat ik wil?
PC, Windows 10, VDL versie 15.0.0.77
Gr Kees

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2015 om 12:16 uur

Hallo Kees.

net even gekeken dvl 17 HD , 2014 , 2015, 2016 werken geen van allen met Uw optie in Win 10, welk programma was het dan vroeger

gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 29.12.2015 om 12:51 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor je antwoord.

Ik kan mij ook vergist hebben met een ander programma dat ik gebruikte daar was het wel zo.

Wellicht een idee voor een volgende versie van VDL dat het mogelijk maakt want het was wel handig.

Maar ja de toetsen J K & L kan je ook makkelijk naar een scene vooral als het een lange film is.
Ik ben medewerker van een lokale omroep en daar maken wij wel opnamen van ongeveer één uur met vele wisselingen met drie camera's 
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar daar maak ik wel een nieuwe vraag over.

Groet Kees