Mijn webbuilder is WYSIWYG en ik gebruikt FlileZilla om te uploaden. Alle instellingen, wachtwoord, gebruikers naam staan goed ingesteld. Ik sleep een z.g .windows media player (een gereedschap dus om het wmv bestand in te laden) op mijn pagina en laad mijn wmv bestand, zo gauw ik ga publiceren krijg ik te zien dat de verbinding goed is maar onmiddellijk verschijnt de volgende mededeling: INFO 550 create direction operation failed, het programma gaat wel uploaden, maar uiteindelijk krijg ik steeds de mededeling dat publiceren is mislukt.
Het bestandje is 24 minuten lang , werk goed als ik het in versie 2009 afspeelt. Het gekke is dat alle vorige wmv bestanden die in versie 2007 zijn gemaakt wel correct worden geladen en afspeelbaar zijn op mijn website.
Ik heb nog een versie gemaakt als movi en in Quik Time geladen maar hier gebeurt het zelfde.
Ook heb ik gekeken of de bestanden de juiste rechten hadden (advies van FileZilla, die staan ook goed ingesteld. Met andere woorden ik weet het niet meer.
Vriendelijke groet,
Fons van deursen
PS Mijn vraag zou niet duidelijk genoeg zijn volgens de Email van 24 oktober maar alles wat er te zeggen valt staat in de omschrijving. Dan moet toch wel duidelijk kunnen worden wat er aan de hand is?