Mercalli 2 en 4 werken niet meer

lucholvoet schreef op 08.11.2018 om 19:49 uur

Hallo Rob,

Mijn 2 Mercallis werken niet meer in mijn Magix Video Plus.

Mijn licentie is vroeger ingevoerd, maar ik krijg het bericht: "Mogelijk moet u u goedkeuring instellen voor uw firewall"

Ik kan trouwens mijn code wel invoeren maar activeren doet hij niet.

Hier begrijp ik niks van.

Kan u mij helpen aub?

Dank je wel!

Reacties

Bol schreef op 08.11.2018 om 22:32 uur

Hallo Lucas,

Het kan zijn dat de desbetreffende licentie van proDaD Mercalli V4 is verlopen, dit is namelijk maar een twee-jaars licentie. Ik heb sterk het vermoeden dat je updategarantie is verlopen. Dit kan je zien bij "mijn producten" . Wanneer je, volgens mij, de updategarantie verlengt, dan word proDaD Mercalli V4 ook weer actief. Anders kan je altijd nog terugvallen op de standaard proDaD Mercalli 2.0, die standaard in VDL aanwezig is.

Groet,

Rob

Over welke Mercalli 2.0 heb jij het, een gekochte versier?

Laatst gewijzigd door Bol op 08.11.2018, 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 09.11.2018 om 09:55 uur

Ik heb ondertussen gevonden dat mijn Mercalli2 toch nog werkt als ik ga via mijn bovenste balk via:effecten- videoeffecten-beeldstabilisatie-Mercalli 2..

Op mijn 2 tegeltjes in effecten werkt het niet meer !!!!

Bol schreef op 09.11.2018 om 11:20 uur

Zeer vreemd. Bij mij is alles in orde.

Heb je al de instellingen al eens teruggezet op de standaardwaarde of het Videodeluxe.ini bestand verwijderd?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 09.11.2018 om 16:17 uur

OK, het is hersteld.

Over en out.

Bol schreef op 09.11.2018 om 16:47 uur

Hallo Lucas,

Het is goed om te lezen, dat alles weer oké is en je verder kan met het maken van je projecten.

Fijn weekend,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2018, 21:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-