meerdere beeldschermen

dadilon schreef op 17.09.2014 om 21:08 uur

Ik bezit video deluxe 2013 en 2014

Computer is van de laatse generatie met besturing win 8.1

Mijn computer werkt op twee of drie beeldschermen.

Hoe kan ik de mediapool op een scherm plaatsen, de video monitor op en tweede scherm en mijn bewerking gedeelten  op het derde scherm zodat mijn bewerkings mogelijkheden sterk worden uitgebreid.

Bedankt voor de antwoorden.

Reacties

RiViS schreef op 18.09.2014 om 11:40 uur

Hallo Dadilon,

Ik kan (in Win 7 weliswaar) de vensters gewoon met de muis beetpakken (bovenin, zoals elk windows venster) en verplaatsen naar een andere monitor (ik heb er  overigens maar 2; wat een weelde: 3 monitoren!)

Vervolgens kun je ze tot het gewenste formaat uitrekken of (met het icon rechtsboven) maximaliseren.

Misschien moet je vooraf eerst via Venster/ Vensterordening de Standaard situatie inschakelen.

Ik denk toch dat dit in win 8 ook moet kunnen (heb ik dus nog niet).

groet,

Rijk

anna-dewilde schreef op 18.09.2014 om 15:18 uur

In W8.1 werkt het op dezelfde manier, ik werk ook met 3 schermen en dat is inderdaad een luxe.

Groetjes

Anna1945

dadilon schreef op 25.09.2014 om 16:55 uur

geachte antwoorders,

Ik kom nog eens terug op deze vraag, Ik ben tussendoor aan het proberen om mijn schermen te verplaatsen , dit lukt voor het gehele scherm met de drie venters te samen. Maar ik wil enkel mijn beeld vidio monitor op een scherm,mijn mediapool op het andere scherm en de arranger op het derde sherm. Het splitsen van die drie schermen lukt me niet wat doe ik mis of kan dit niet?

Groeten en dank voor de antwoorden

anna-dewilde schreef op 25.09.2014 om 20:47 uur

Hallo dadilon, bij mij lukt dat perfect, uw schermen op uitbreiden zetten niet op dupliceren, dan in Magix de muiswijzer op de grijze balk vb van uw tijdlijn plaatsen en met linker muisknop ingedrukt verschuiven naar uw ander scherm.

Groetjes en succes

Anna

dadilon schreef op 26.09.2014 om 00:36 uur

hartelijk dank ,heb ondertussen de oplossing gevonden.

Het was een verkeerde instelling van my.

Kees-Haremaker schreef op 07.07.2017 om 11:31 uur

Hallo hier is een filmpje alleen het geluid is minder goed te horen ik had de microfoon wat te ver weg en stond ook niet op maximaal maar verder geeft het goed weer hoe je het doet.

Mvg Kees