markerproblemen

HansK12 schreef op 19.10.2013 om 22:29 uur

Hallo  

Mijn marker komt niet meer in beweging wanneer ik op start druk of de spatiebalk indruk  Dit is plosteling gebeurt . ik zal wel ergens op gedrukt hebben ,  maar loopt niet. 

Normaal  sleep ik een te bewerken video naar het onderste veld en kan ik hem starten dmv de spatie balk en zo de bewerkingen doen

Verder is het beeld schokkerig wat ik voordien niet had.  

Heb de software opnieuw geinstalleerd  en had dit geen resultaat 

Computer : labtop asus  i 7  en een aparte videokaart  intern geheugen  6 GB 

Magix video premium plus    P2-89488

Mijn Vragen : Wat  kan ik doen en is er een mogelijheid  om het gehele programma te resetten? 

Vriendelijke groet Hans

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 20.10.2013 om 10:46 uur

Ga naar instellingen en dan programma instellingen terug zetten op standaardwaarden. Suc6.

HansK12 schreef op 20.10.2013 om 13:44 uur

Cheeta bedankt voor deze oplossing en  heb het programma teruggezet.  Helaas geen resultaat en is er geen afspeelmarker  Ook rechtsonder  de knop met de beide pijltjes bedient en zie je de marker wat oplichten  en verder gebeurt er niets. Het lijkt alsof alles in grote stappen verloopt, ik werk nu ongeveer drie weken met dit programma maar kan nu niet verder, Heb het vermoeden dat ik iets onbewust aangevinkt hebt,  Groet 

Voormalige gebruiker schreef op 20.10.2013 om 16:08 uur

Misschien een systeemherstel proberen toen alles nog naar wens ging?

HansK12 schreef op 20.10.2013 om 21:42 uur

Hallo beste Cheeta 

Een systeemherstel er overheen gezet  en EUREKA  de tijdlijn is weer aanwezig  en het beeld is weer normaal, 

Heel erg bedankt voor de support  en kan ik weer  bewerken.

Hartelijke groet Hans