Mappen instellen

frodo46 schreef op 08.10.2009 om 23:03 uur
Ik heb van de week de proefversie van MAGIX Video deluxe 16 Plus gedownload om voornamelijk Super8 te laden, te bewerken en te branden op DVD. Tot nu gaat alles prima. Maar: ter voorkoming dat op mijn computer her en der op verschillende schijven mappen en mapjes aangemaakt worden ter faveure van MAGIX heb ik alles geconcentreerd in mijn Film-directory (lees schijf). Maar ik merk dat bij het opstarten van de Video deluxe steeds maar mappen aangemaakt worden in mijn documenten op C:\.  Dit is zeer irritant en dubbelop. Hoe krijg ik die progammering van het aanmaken eruit? want ik  moet steeds maar deleten want er staat en komt toch niets erin te staan want alles gaat naar de door mij ingestelde mappen. Dat is wel duidelijk. Wat nou die functie is van steeds opnieuw die mappen aanmaken ???!!!  Echter heb ik ook de MAGIX Cleaning Lab 15 deluxe en met het opstarten daarvan blijft het gelukkig stil rond "Mijn documenten"

Met vriendelijke groet
frodo46

Een reactie naar "Polders",

Beste Polders,
Ik bedoelde te zeggen dat de mappen die ik handmatig aanmaak in "Bestand", "Instellingen" en "Programma" op zich al voldoende zijn.
Buiten die mappen om worden er nog meer gelijknamige mappen aangemaakt doot het programma zelf in "Mijn documenten". En juiste die laatst genoemde mappen, daar heb ik niets aan oftewel ik gebruik ze niet. En nu mijn vraag: hoe krijg ik die steeds maar opnieuw aangemaakte mappen in "Mijn documenten" weg, die steeds maar opnieuw verschijnen bij het opstarten van het programma. Dat echter heb ik helemaal niet in de hand. Dit noem ik ongevraagde vervuiling van mijn computer.

Reacties

magixagent schreef op 09.10.2009 om 18:57 uur
Beste, ik weet niet of u de download versie eerst heb opgeslagen, zo ja, gaat als volgt te werk, zoek een schijf op waar u vdl 16+ gaat installeren, daar gaat  u  straksook het project in opslaan ( film).
dan maakt u voordat u een project gaat importeren eerst een map aan, bij het importeren geeft u aan in welke map uw project moet komen, nu gaat u het berwerken en als u het op gaat slaan gaat u het opslaan, via bestand\opslaan als\de map waar u het project heeft uitgehaald, daarin kunt u ook geluid effecten in bewaren en eventueel muziek, als u deze volg order handhaaft komt u nooit in de problemen. succes, mi-bo team.